- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

واشنگتن شکست اوکراین را پذیرفته است

© AP Photo / J. Scott Applewhiteنماینده روسیه از فاجعه ناشی از فریب اوکراین توسط آمریکا سخن گفت
نماینده روسیه از فاجعه ناشی از فریب اوکراین توسط آمریکا سخن گفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2023
عضو شوید
واشنگتن پذیرفته است، که اوکراین در درگیری با روسیه شکست می خورد.
به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون گوینده ای فاکس نیوز گفت، درخواست سناتور جمهوری خواه لیندسی گراهام از کاخ سفید برای انتقال تانک های امریکایی به کیف نشان می دهد، که کنگره شکست اوکراین در درگیری با روسیه را به رسمیت می شناسد.
Флаги на здании Бундестага в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
واکنش بوندستاگ درباره درخواست لهستان برای فرستادن تانک به اوکراین
گوینده فاکس نیوز افزود: "البته آلمان می تواند این کار را انجام دهد، اروپا می تواند هزینه آن را بپردازد. اوکراین در اروپا است. اما لیندسی گراهام در کنار دو چپگراترین عضو سنای ایالات متحده ایستاده و از امریکایی ها می خواهد که برای این کار هزینه کنند. آنها دروغ گفته اند. یک سال به شما گفتیم که اوکراین برنده است. حالا آنها اعتراف می کنند که اوکراین در حال شکست است و شما باید پشتیبانی خود را دو برابر کنید".
کارلسون تاکید کرد: چنین سیاست غیرمسئولانه واشنگتن نشان دهنده بی تفاوتی نمایندگان کنگره و سناتورها نسبت به مشکلات مردم عادی امریکایی است.
یادآوری می کنیم، که جمعه گذشته، 20 جنوری، گراهام به همراه سناتورهای ریچارد بلومنتال و شلدون وای هاوس برای بازدید وارد کیف شدند. وی از دولت جو بایدن، رئیس جمهور امریکا خواست تا خودروهای نظامی را به اوکراین بفرستد تا "دریچه های سیل" باز شود و در نتیجه آلمان را مجبور به ارسال تانک های خود کند.
پیش از این رادیو اسپوتنیک از وقوع یک فاجعه احتمالی برای اوکراین خبر داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала