افسر استخبارتی امریکا: جهان باید از پوتین سپاسگزار باشد

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин
 Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2023
عضو شوید
اسکات ریتر: اگر امریکا در جای روسیه می‌بود، "بسیار وقت پیش می توانست مراکز حمل و نقل آلمان و پولند را بمباران کند."
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، یک افسر استخبارت بازنشسته نیروهای دریایی ایالات متحده در مصاحبه با کانال یوتیوب فینی کانینگهام گفت: جهان باید از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای واکنش مناسب به تحریکات غرب سپاسگزار باشد.
ریتر گفت: "جهان باید از این که روسیه یک رهبر باهوش به نام ولادیمیر پوتین دارد که به این تحریک های نفرت انگیز غرب پاسخ می دهد سپاسگزار باشد".
به گفته وی، استراتژی روسیه شامل واکنش متعادل به اقدامات ایالات متحده و متحدان آن ها است. بر اساس گفته های این افسر استخبارتی، اگر امریکا در جای روسیه می‌بود، "بسیار وقت پیش می توانست مراکز حمل و نقل آلمان و پولند را بمباران کند."
وی همچنین خاطرنشان کرد که غرب به هر صورت شکست خواهد خورد، زیرا به شدت "غیر مسئولانه و تحریک آمیز" عمل می کند و یک جنگ مستقیم مجازی با روسیه سر بر راه انداخته است.
افسر بازنشسته استخبارتی گفت: در این درگیری "اوکراین خون می دهد، ناتو تجهیزات می دهد."
روسیه از 24 قبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دالر برای تسلیحات نیروهای اوکراین اختصاص دادند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوایی روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала