وزیر خارجه مجارستان: تحریم های ضد روسیه به ضرر خود اروپا است

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر Заседание российско-венгерской межправительственной комиссии по экономическому сотрудничеству
Заседание российско-венгерской межправительственной комиссии по экономическому сотрудничеству - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2023
عضو شوید
سییارتو می گوید بسته دهم تحریم های ضد روسیه اشتباه بزرگی خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، پیتر سییارتو، وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان گفت که بسته دهم اقدامات ضد روسیه یک "اشتباه بزرگ" خواهد بود، زیرا ثابت شده است که تحریم ها اروپا را به بن بست می کشاند.
سییارتو در صفحه فیسبوک خود نوشته است:"در رابطه با تحریم ها، ثابت شده است که آنها اروپا را از نظر اقتصادی، سیاسی و امنیتی به بن بست می کشانند. پیشنهاد یک بسته تحریمی جدید اشتباه بزرگی است."
پیش از این رسانه ها به نقل از دیپلمات های پولندی و لاتویایی گزارش داده بودند که اتحادیه اروپا قصد دارد تا پایان ماه فبروری بر سر بسته دهم تحریم ها علیه روسیه به توافق برسد. ورشو و ویلنیوس می‌خواهند به محدودیت‌هایی در بخش هسته‌ای روسیه، ممنوعیت تعدادی از رسانه‌های روسی، قطع دسترسی بانک‌های بیشتری از سوئیفت و توقف تجارت الماس و همچنین تحت تحریم‌های اضافی بلاروس دست یابند. رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین، گفت که بسته دهم عمدتاً بر بستن خلاءهای موجود در اقدامات انجام شده تمرکز دارد.
غرب فشار تحریم‌ها را بر روسیه بر سر اوکراین تشدید کرد که منجر به افزایش قیمت برق، سوخت و غذا در اروپا و ایالات متحده شد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیشتر اعلام کرده بود که سیاست مهار و تضعیف روسیه استراتژی بلندمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است. فدراسیون روسیه بارها اعلام کرده است که روسیه تمام مشکلاتی را که غرب برایش ایجاد می کند حل خواهد کرد.
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
نخست وزیر مجارستان پیشنهاد انحلال پارلمان اروپا را داد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала