زلنسکی: عرضه تانک های غربی وضعیت را تغییر نخواهد داد

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press Office Президент Украины Владимир Зеленский
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2023
عضو شوید
زلنسکی گفت که عرضه دها تانک غربی وضعیت را تغییر نخواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی در مصاحبه با ARD گفت تحویل ده ها تانک غربی به اوکراین قادر به تغییر اساسی وضعیت نیست.
وی گفت: وقتی ارتش روسیه که هزار تانک دارد علیه ما باشد، حتی یک کشور هم تصمیم نمی گیرد که 10 تانک بدهد، 20، 50 تانک مشکل را حل می کند.
به عقیده وی، تامین تجهیزات نظامی غربی با هدف "انگیختن" نیروهای مسلح اوکراین است.
مقامات کی یف چندین ماه است که خواستار تخصیص خودروهای زرهی به آنها برای عملیات تهاجمی شده اند. بریتانیا به اوکراین قول چلنجر 2 خود را داده است، در حالی که واشنگتن گفته است که هیچ فایده ای برای تحویل آبرامز نمی بیند.
دبابات أبرامز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
جنرال آمریکایی: تانک ها نمی توانند روسیه را در اوکراین شکست دهند
همانطور که ولادیمیر پوتین بارها تاکید کرده است، روسیه هرگز از مذاکره با اوکراین خودداری نکرده است، اما مقامات کیف این را برای خود ممنوع کرده اند. به گفته رئیس جمهور، مسکو به دنبال چرخاندن چرخ طیار درگیری اوکراین نیست، بلکه به دنبال پایان دادن به آن است. در همان زمان، کشورهای غربی به طور فزاینده ای در مورد نیاز به ادامه خصومت ها، پمپاژ سلاح اوکراین و آموزش جنگنده های نیرو های مسلح اوکراین در قلمرو خود صحبت می کنند.
کرملین، به نوبه خود، بارها اعلام کرده است که عرضه سلاح های غربی تنها درگیری را طولانی می کند و برای اوکراین نوید خوبی ندارد و حمل و نقل سلاح به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
Вячеслав Володин на заседании Совета Парламентской Ассамблеи ОДКБ (6 июня 2022). Еревaн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2023
ولودین: ارسال تسلیحات به کی یف منجر به یک فاجعه جهانی خواهد شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала