ولودین: ارسال تسلیحات به کی یف منجر به یک فاجعه جهانی خواهد شد

© Sputnik / Asatur YesayantsВячеслав Володин на заседании Совета Парламентской Ассамблеи ОДКБ (6 июня 2022). Еревaн
Вячеслав Володин на заседании Совета Парламентской Ассамблеи ОДКБ (6 июня 2022). Еревaн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2023
عضو شوید
ولودین رئیس دومای دولتی گفت: عرضه سلاح به اوکراین به یک فاجعه جهانی منجر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی در کانال تلگرامی خود نوشت: تحویل تسلیحات تهاجمی غرب به اوکراین برای حمله به خاک روسیه با یک فاجعه جهانی مواجه است.
وی گفت: "اگر واشنگتن و کشورهای ناتو سلاح‌هایی را تهیه کنند که برای حمله به شهرهای غیرنظامی و تلاش برای تصرف سرزمین‌های ما، همانطور که تهدید می‌کنند، به تلافی با سلاح‌های قوی‌تر منجر می‌شود".
به گفته ولودین، ایالات متحده و متحدانش در اروپا جهان را به سمت یک جنگ وحشتناک سوق می دهند که با امروز که حملات منحصراً به زیرساخت های نظامی و حیاتی اوکراین انجام می شود، کاملاً متفاوت خواهد بود.
رئیس دومای دولتی افزود: با توجه به برتری فناوری تسلیحات روسیه، سیاستمداران خارجی که چنین تصمیماتی می گیرند باید بدانند که این می تواند به یک تراژدی جهانی ختم شود که کشورهای آنها را نابود خواهد کرد.
Директор ЦРУ Уильям Бёрнс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2023
نشست محرمانه رئیس استخبارات امریکا با زلنسکی
وی تاکید کرد که نمایندگان کشورهای مختلف -نمایندگان کنگره آمریکا، نمایندگان بوندستاگ و مجلس ملی فرانسه، نمایندگان سایر پارلمان های اروپایی باید مسئولیت خود را در قبال بشریت درک کنند.
در مورد این استدلال که قدرت های هسته ای هنوز از سلاح های کشتار جمعی در درگیری های محلی استفاده نکرده اند، به گفته ولودین، آنها غیرقابل دفاع هستند از این گذشته، این کشورها با تهدیدی برای امنیت شهروندان و تمامیت ارضی خود مواجه نشده اند.
Британский танк Челленджер 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2023
نخست وزیر بریتانیا تصمیم گرفت 12 تانک چلنجر 2 را به کی یف منتقل کند
این هفته، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در یک سخنرانی آنلاین در مجمع جهانی اقتصاد در داووس گفت که اگر غرب تسلیحات سنگین ارائه کند، برای تصرف کریمه تلاش خواهد کرد. پنتاگون گفت که به حمایت از کی یف از جمله در حمله به شبه جزیره کریمه ادامه خواهد داد و وزارت امور خارجه تاکید کرد که اوکراین را تشویق به حمله به خاک روسیه نمی‌کنند و به آنها کمک نمی‌کنند، اما کریمه را به عنوان بخشی از روسیه به رسمیت نمی‌شناسند.
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه نیز به نوبه خود به غرب نسبت به تامین تسلیحات سنگین اوکراین هشدار داد و گفت که از دست دادن یک قدرت هسته ای در یک جنگ متعارف می تواند منجر به جنگ هسته ای شود.
Президент Украины Владимир Зеленский присутствует на совещании с военными  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2022
دفتر زلنسکی از بریتانیا خواست تا تکنالوژی ساختن سلاح هستوی را به دسترسی کیف قرار دهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала