نیروهای اوکراینی 26 بار در روز قلمرو دونتسک را گلوله باران کردند

© Sputnik / Ilia Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий демонстрирует осколки боеприпасов во дворе многоэтажного жилого дома в Донецке
Военнослужащий демонстрирует осколки боеприпасов во дворе многоэтажного жилого дома в Донецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح اوکراین 26 بار در روز قلمرو دونتسک را گلوله باران کردند و 128 گلوله شلیک کردند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس کانال تلگرامی دفتر نمایندگی دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین، نیروهای اوکراینی طی روز گذشته 26 بار قلمرو جمهوری خلق دونتسک را گلوله باران کردند و در مجموع 128 گلوله شلیک کردند.
در این پیام آمده است: "طی 24 ساعت گذشته، مأموریت 26 واقعیت شلیک از سمت ارتش اوکراین را گزارش کرد. در جهت دونتسک، دشمن 19 گلوله از توپخانه 155 و 152 میلی متری شلیک کرد. بر روی گورلوفسکی، پنج گلوله از توپخانه 155 و 152 میلی متری. در یاسینواتسکی، دو گلوله از توپخانه 155 میلی متری، با شلیک 128 واحد مهمات مختلف" گزارش شده است.
مناطقی از شش شهرک جمهوری را زیر آتش گرفتند: دونتسک، زایتسوو، گورلووکا، پانتلیمونوفکا، یاسینواتایا و ماکیوکا.
همچنین اطلاعاتی در مورد کشته شدن یک غیرنظامی در منطقه کیروفسکی دونتسک دریافت شد.
در روز گذشته، 18 گلوله باران توسط نیروهای مسلح اوکراین ثبت شد.
روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد زورگویی و نسل کشی رژیم کی ­یف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
Турецкий беспилотник ANKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
حمله نیرو های اوکراینی به یک کارخانه غلات در منطقه کورسک
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала