تصمیم شولتس در مورد اوکراین باعث رسوایی در آلمان شد

© Sputnik / Алексей Агарышев /  مراجعه به بانک تصاویر وزير المالية الألماني أولاف شولتز
وزير المالية الألماني أولاف شولتز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2023
عضو شوید
نشریه آلمانی Zeit: تصمیم شولتس صدراعظم آلمان برای تامین تانک به اوکراین باعث رسوایی در بوندستاگ شد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه آلمانی Zeitمی نویسد که در رهبری آلمان در مورد تهیه تانک های جنگی به کیف اختلاف نظر وجود دارد. بنابراین، به گفته این نشریه، رئیس کمیته دفاعی بوندستاگ، ماری آگنس استراک-زیمرمن، از صدراعظم آلمان خواسته است که اظهارات "روشن" در مورد حمایت نظامی از اوکراین بدهد.
او گفت: "اگر نمی خواهید لئوپارد 2 را به ارتش اوکراین تحویل دهید، باید دلیل آن را توضیح دهید."
Танк Leopard 2 немецкой армии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2023
ممنوعیت انتقال تانک های لئوپارد قبل از استعفا
رئیس فراکسیون حزب سوسیال دموکرات آلمان (SPD)، رولف موتسنیچ، به انتقاد استراک زیمرمن علیه صدراعظم آلمان واکنش نشان داد و تاکید کرد که عقل سلیم باید با عرضه خودروهای جنگی ساخت آلمان هدایت شود.
در عین حال، وی خاطرنشان کرد که رئیس کمیته دفاعی بوندستاگ "و دیگران مانند او" FRG را به سمت درگیری نظامی سوق می دهند.
موتزینیچ خاطرنشان کرد: "کسانی که امروز از تانک ها صحبت می کنند فردا در مورد هواپیماها یا سربازان فریاد می زنند. سیاست در طول جنگ در اروپا نه به سبک تشریفات خشمگینانه یا با تنفس سریع، بلکه با شفافیت و سلامت عقل انجام می شود."
پیش از این گزارش شده بود که شولتس در گفتگو با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، به صراحت گفته است که آلمان تنها در صورتی تانک های لئوپارد 2 را به اوکراین عرضه می کند که طرف آمریکایی تانک های آبرامز را به کیف منتقل کند. بعدها در برلین این رابطه تکذیب شد.
مسکو بارها اعلام کرده است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و هیچ چیز خوبی برای اوکراین به همراه نخواهد داشت و حمل و نقل سلاح به هدف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه تبدیل می شود.
Вячеслав Володин на заседании Совета Парламентской Ассамблеи ОДКБ (6 июня 2022). Еревaн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2023
ولودین: ارسال تسلیحات به کی یف منجر به یک فاجعه جهانی خواهد شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала