وزارت خارجه روسیه درباره عواقب مسدود شدن RT France فرانسه هشدار داد

© Sputnik / Evgeny OdinikovBuilding of the Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation in Moscow
Building of the Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation in Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
عضو شوید
وزارت امور خارجه: مسکو به مسدود شدن حساب های RT France پاسخ خواهد داد، این اقدامات بر رسانه های فرانسوی در روسیه تأثیر می گذارد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ریانووستی در وزارت امور خارجه روسیه، مسکو به مسدود شدن حساب های RT Franceدر فرانسه پاسخ خواهد داد.
همانطور که در این وزارتخانه هشدار داده شده است، این منجر به اقدامات تلافی جویانه علیه رسانه های فرانسوی در روسیه خواهد شد.
دیپلمات‌ها افزودند: "اگر مقامات فرانسوی از ترور روزنامه‌نگاران روسی دست برندارند، آن‌ها به گونه‌ای خواهند بود که به یاد خواهند ماند".
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время посещения офиса телеканала RT France в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2023
سفارت روسیه در پاریس بستن حساب های شبکه RT France را نکوهش کرد
رئیس دفتر تحریریه کانال تلویزیونی کسینا فئودورووا یک روز قبل از مسدود شدن حساب های RT France خبر داد. به گفته وی، این بانک توضیح داد که آنها به دستور مقامات در چارچوب نهمین بسته تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه که در دسامبر تصویب شد، عمل می کنند. علاوه بر این، آر تی فرانسه در لیست تحریم ها قرار ندارد و حق کار در فرانسه را دارد.
وضعیت رسانه های جمعی روسیه در غرب در سال های اخیر به طور فزاینده ای دشوار شده است. در نوامبر 2016، پارلمان اروپا قطعنامه‌ای را تصویب کرد که در آن ضرورت مقابله با رسانه‌ها اعلام شد، در حالی که اسپوتنیک و RT به عنوان تهدیدهای اصلی نام بردند. در مارس سال گذشته، اتحادیه اروپا توزیع سیگنال و محتوای این رسانه ها از جمله RT فرانسه را ممنوع کرد. رگولاتور رسانه فرانسه از تعلیق فوری پخش این شبکه تلویزیونی در این کشور خبر داد. RT France از این تصمیم به دادگاه اتحادیه اروپا درخواست تجدید نظر کرد، اما دادگاه این ادعا را رد کرد.
همانطور که ریکاردو گوتیرز، رئیس فدراسیون روزنامه نگاران اروپا خاطرنشان کرد، ممنوعیت رسانه های روسی در اتحادیه اروپا سابقه خطرناکی ایجاد کرده است که آزادی مطبوعات را به خطر می اندازد.
امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
رئیس جمهور فرانسه در میان اعتراضات کشور را ترک کرد + عکس
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала