- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

مدودف درگیری با نازی های اوکراین را جنگ جدید روسیه بر علیه فاشیسم خواند

© Sputnik / Dmitry Astakhov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев проводит заседание правительства РФ
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев проводит заседание правительства РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
عضو شوید
دیمیتری مدودف: که درگیری در اوکراین و اروپا را می توان جنگ میهنی جدیدی نامید که در آن روسیه پیروز خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه او در تلگرام خود نوشته است که درگیری در اوکراین و اروپا را می توان جنگ میهنی جدیدی نامید که در آن روسیه پیروز خواهد شد.
رئیس جمهور سابق روسیه به جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا که از کشورهای غربی خواسته بود اوکراین را مسلح کنند، پاسخ داد و مقاومت روسیه در جنگ با ارتش ناپلئون و آدولف هیتلر را یادآور شد. مدودف "بورل با چهره ای معدوم" را فردی خوب نامید.
مدودف نوشت: بورل به یاد آورد که کشور ما ناپلئون و هیتلر را شکست داد. توجه داشته باشید که خود او این قیاس را انجام داده است. بر این اساس، اوکرونازی ها و اروپای غربی وارثان مستقیم کسانی هستند که با روسیه جنگیدند. و بنابراین، جنگ با آنها یک جنگ میهنی جدید است و پیروزی از آن ما خواهد بود، مانند سال‌های 1812 و 1945.
بورل همچنین تاکید کرد که اتحادیه اروپا نمی پذیرد و قرار نیست در درگیری در اوکراین شرکت کند. وی همچنین یادآور شد که درگیری اوکراین در سال 2014 آغاز شد و اروپا تا آخرین لحظه تلاش کرد از جنگ اجتناب کند.
اگر امریکا تحریمات «دالری» وضع کند، روسیه چگونه عکس العمل نشان خواهد داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2022
مدودوف: سیاست کنونی اروپا ترکیبی از وقاحت وگستاخی است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала