- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

امریکا گروه واگنر را تحریم خواهد کرد

© Sputnik / Viktor AntonyukБойцы группировки "Бахмут" ЧВК "Вагнер" передвигаются на позиции по окраине Бахмута в Донецкой области
Бойцы группировки Бахмут ЧВК Вагнер передвигаются на позиции по окраине Бахмута в Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2023
عضو شوید
کاخ سفید به رسمیت شناختن گروه واگنر به عنوان یک سازمان جنایتکار بین المللی را تایید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جان کربی، هماهنگ کننده پیوندهای راهبردی در شورای امنیت ملی امریکا در یک نشست خبری گفت، که ایالات متحده تحریم هایی را در برابر گروه واگنر اعمال می کند و آن را به عنوان یک "سازمان جنایتکار بین المللی" می شناسد.
Установка мин сапёрами ЧВК Вагнер - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2022
"واگنر" برخلاف امریکا با معیارهای یک سازمان تروریستی بسیار فاصله دارد
پیشتر رویترز به نقل از یک مقام امریکایی که نخواست نامش فاش شود، گفته بود، که ایالات متحده هفته آینده تحریم های بیشتری را در برابر گروه واگنر اعمال خواهد کرد و وزارت مالیه امریکا، این گروه را به عنوان "سازمان جنایی فراملی" معرفی خواهد کرد.
کربی گفت: "وزارت مالیه، واگنر را به عنوان یک سازمان جنایتکار بین المللی می شناسد".
وی خاطرنشان کرد، که ایالات متحده هفته آینده تحریم هایی را در برابر این گروه و "شبکه های پشتیبانی در بسیاری از قاره ها" اعمال خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала