صف آرایی مسی و رونالدو در یک بازی دوستانه/ تساوی نیمه نخست

© AP Photo / Joan MonfortLionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya
Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2023
عضو شوید
امشب فوق ستاره های النصر و پی اس جی در ریاض به مصاف یکدیگر رفتند.
به گزارش اسپوتنیک، امشب در ریاض پایتخت عربستان سعودی در ورزشگاه بین المللی ملک فهد، دیداری دوستانه بین باشگاه پاریس-سن ژرمن فرانسه و تیم ستاره های ریاض متشکل از فوتبالیست های النصر و الهلال باشگاه های این کشور برگزار در جریان است.
این مسابقه از ساعت 20:00 به وقت مسکو آغاز شده و نیمه نخست بازی نتیجه 2-2 به پایان رسیده است.
گل نخست این بازی در دقیقه 3 بازی از سوی مسی وارد دروازه تیم ستارگان باشگاه الهلال و النصر عربستان شد.
رونالدو در دقیقه 34 بازی گل نخست تیم ستارگان باشگاه الهلال و النصر عربستان را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه پی اس جی کرد.
گل سوم بازی از سوی مارکینیوش در دقیقه 43 بازی وارد دروازه تیم ستارگان باشگاه الهلال و النصر عربستان شد.
در وقت های اضافی رونالدو گل دوم تیم ستارگان باشگاه الهلال و النصر عربستان را وارد دروازه پی اس جی کرد تا نیمه نخست با تساوی 2-2 به پایان برسد.
این دیدار اولین حضور کریستیانو رونالدو در عربستان است. مهاجم پرتگالی با توافق دوجانبه با باشگاه منچستریونایتد، در ماه دسامبر باشگاه منچستر یونایتد را ترک کرد و از سال جدید برای النصر بازی خواهد کرد. برنده پنج جایزه توپ طلا تا تابستان 2025 با باشگاه النصر قرارداد امضا کرد. او در بازی امشب به عنوان کاپیتان هدایت ستارگان ریاض را بر عهده دارد. در جام جهانی 2022 تیم پرتگال با کاپیتانی رونالدو با شکست مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات را ترک کرد. جام جهانی قطر برای این بازیکن پنجمین جام جهانی بود. او همچنین در این تورنمنت به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در پنج دوره جام جهانی گلزنی کرده است.
از سوی دیگر، لیونل مسی در جام جهانی 2022 به رویای خود جامه عمل پوشاند: برنده هفت بار توپ طلا، تیم ملی آرژانتین را به قهرمانی مورد انتظار رساند و بهترین بازیکن این مسابقات شد. پس از این پیروزی، لیونل استراحت کرد و در آغاز جنوری به پی اس جی بازگشت. فینالیست جام جهانی 2022، بهترین گلزن جام جهانی 2022، قهرمان جهان 2018 کیلیان امباپه نیز برای تیم پایتخت فرانسه بازی خواهد کرد. البته بازی دوستانه 19 جنوری دقیقاً به خاطر فرصتی است که دو بازیکن برتر فوتبال سال های پسین را در یک زمین ببینیم. مسی و رونالدو در طول دوران حرفه ای خود 36 بار با هم روبرو شدند. این اتفاق برای اولین بار در سال 2008 در لیگ قهرمانان اروپا رخ داد: بارسلونا لیونل و منچستریونایتد کریستیانو به تساوی رسیدند. پس از آن که ستاره پرتگالی ها به رئال مادرید رفت، 9 سال رویارویی در لالیگا دنبال شد. سهم مسی در دیدارهای کاپیتان های تیم های ملی آرژانتین و پرتگال 5 پیروزی دیگر داشت و 12 پاس گل نیز داد در حالی که حریفش تنها یک پاس داشت. اما نسبت گل هایی که دارند تقریباً برابر است: 22 و 21.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала