بلومبرگ: سنگاپور نفت روسیه را برای صادرات مجدد به کشورهای دیگر مخلوط می کند

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر Нефтяная качалка на фоне заката
Нефтяная качалка на фоне заката - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2023
عضو شوید
بلومبرگ به نقل از منابع گزارش داد، تقاضا برای مخازن ذخیره نفت در سنگاپور به شدت در حال افزایش است.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ به نقل از منابع گزارش داد، تقاضا برای مخازن ذخیره نفت در سنگاپور به شدت در حال افزایش است و آنها سوخت روسیه را با مقادیر کمی نفت از منابع دیگر مخلوط می کنند و سپس آن را دوباره صادر می کنند.
بلومبرگ به نقل از یک اپراتور تانک و متخصص تدارکات گفت: تقاضا برای مخازن در سنگاپور به دلیل افزایش علاقه و سود حاصل از مخلوط کردن سوخت ارزان روسیه با نفت از منابع دیگر افزایش یافته است. به گفته آنها، این فرآیند می تواند به پنهان کردن منشاء روسی نفت کمک کند.
به گفته ویلیام تان، معاون شرکت مشاوره صنایع میابی مستقر در سنگاپور، بازرگانان و تامین کنندگان سوخت اکنون مشغول ذخیره و ترکیب نفت روسیه به دلیل "سود بسیار خوب" از چنین فعالیت هایی هستند.
تانگ پیشنهاد کرد: "مقداری از این سوخت ترکیبی می‌تواند به انبار کردن در سنگاپور یا به کشورهای همسایه مانند اندونزی و ویتنام فروخته شود.
جریان نفت روسیه به آسیا و خاورمیانه پس از اینکه خریداران غربی به دلیل اوضاع اوکراین از سوخت روسیه خودداری کردند، افزایش یافت. به گفته بلومبرگ، روند افزایش محموله ها از روسیه به آسیا و نقش رو به رشد مراکز توزیع مجدد می تواند در هفته های آینده تشدید شود، زیرا اروپا در حال آماده شدن برای اعمال تحریم های جدید علیه محصولات نفتی روسیه در 5 فوریه است.
سنگاپور واردات نفت یا فرآورده های نفتی روسیه را ممنوع نکرده است، اگرچه موسسات مالی مستقر در این کشور جزیره ای از معامله با کالاها و شرکت های روسی منع شده اند.
نیکلای توکارف، رئیس شرکت ترانس نفت در پایان دسامبر گفت که ظرفیت انتقال نفت در بندر کوزمینو (که نفت از طریق آن عمدتا برای صادرات به کشورهای آسیا و اقیانوسیه حمل می شود) در طول سال 12 میلیون تن افزایش یافته است - تا 42 میلیون. ، امروز به طور کامل بارگذاری شده است.
آمریکا از افزایش استخراج نفت امتناع نمی کند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2022
ترس غرب از تحریم نفت روسیه
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала