نقشه پنهان امریکا بر ضد روسیه

© AFP 2023 / Getty Images/Anna MoneymakerСпущенный флаг на Белом доме в Вашингтоне
Спущенный флаг на Белом доме в Вашингтоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2023
عضو شوید
هورتون، مفسر سیاسی گفت که ایالات متحده یک "نقشه مخفی" علیه روسیه دارد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات هورتون، مفسر سیاسی، روی آنتن کانال یوتیوب Judging Freedom، گفت که واشنگتن یک "طرح محرمانه" در مورد روسیه دارد.
او گفت: "برنامه آنها (ایالات متحده) حمایت از شورش بود! شاید در بخش غربی (اوکراین) علیه نیروهای روسیه در شرق."
هورتون به ویژه درگیری در افغانستان را یادآور شد، زمانی که واشنگتن رسمی "از مجاهدین از جمله اسامه بن لادن حمایت کرد"، در نتیجه " باعث ورشکستگی موفقیت آمیز اتحاد جماهیر شوروی شدند."
این کارشناس خلاصه می‌کند: "ما مذاکره نمی‌خواهیم، ​​می‌خواهیم روسیه را با طولانی کردن این جنگ تضعیف کنیم. این وظیفه "خزنده" آنها است و در حال گسترده‌تر شدن است.
پیشتر چاس فریمن، دیپلمات ارشد بازنشسته آمریکا گفته بود که ایالات متحده در حال جنگ اعلام نشده با روسیه در اوکراین است تا هژمونی خود را در جهان حفظ کند. او گفت که ایالات متحده "تا آخرین اوکراینی" با روسیه خواهد جنگید.
روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
Монумент Независимости Украины в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2023
سفر و دیدار نمایندگان وزارت خارجه و پنتاگون امریکا با زلنسکی در کیف
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала