کیف نمی تواند با سلاح شکست ناپذیر پوتین مقابله کند

© AP Photo / Andrew KravchenkoПлощадь Независимости в Киеве. Архивное фото
Площадь Независимости в Киеве. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح روسیه می توانند به سادگی به اداره ریاست جمهوری، گره های اصلی شاخه های قدرت، ضربه بزنند.
به گزارش اسپوتنیک، اولگ سوسکین مشاور سابق رئیس جمهور اوکراین لئونید کوچما در کانال یوتیوب خود بیان کرد که از بین بردن راکت های روسی توسط نیروهای دافع هوایی اوکراین تقریبا غیرممکن است، بنابراین می توانند در هر زمانی مراکز تصمیم گیری در کیف را مورد اصابت قرار دهند.
سوسکین گفت: "معلوم شد که آنها از بین برده نمی شوند. در کل نمی توان آنها را سرنگون کرد. <…> شعار "به دافع هوایی، نیروهای مسلح و نیروی هوایی ایمان داشته باشید" اینها همه بیهوده است".
به گفته این کارشناس، نیروهای مسلح روسیه می توانند به راحتی به اداره ریاست جمهوری، گره های اصلی شاخه های قدرت، ضربه بزنند.
سوسکین تاکید کرد که حملات به پایتخت اوکراین نشان داد که نیروهای دافع هوایی اوکراین قادر به پوشش کیف و سایر شهرها و همچنین مراکز تصمیم گیری نیستند.
ارتش روسیه پس از حمله 10 اکتبر به پل کریمه که مسکو معتقد است توسط سرویس های امنیتی کیف انجام می شود، تخریب زیرساخت های حیاتی اوکراین را آغاز کرد.
این حملات بر روی تاسیسات انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطات در سراسر کشور انجام می شود. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که انفجار در این پل، مقامات کیف را با نفرت انگیزترین گروه های تروریستی برابر می کند و به سادگی غیرممکن است که این جنایات را بی پاسخ بگذارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала