پیدا شدن اسناد محرمانه سابقه دولت از خانه جوبایدن

© AP Photo / Steven Senneجو بایدن معاون رئیس جمهور امریکا
جو بایدن معاون رئیس جمهور امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2023
عضو شوید
در ایالات متحده امریکا صحبت ها در مورد "آغاز پایان" بایدن ریس جمهور این کشور اغاز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، توکر کارلسون، خبرنگار کانال فاکس نیوز معتقد است که سابقه نگهداری اسناد مخفی در گراج توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، پایان کار و شهرت وی را نزدیک می کند.
خبرنگار گفت: "در واقع، این آغاز آشکار پایان جو بایدن است. ما نمی توانیم آن را ثابت کنیم. آینده نامعلوم است، اما روشن به نظر نمی رسد."
به گفته وی، معاونین رهبر امریکا همچنان به یافتن پاکت های از اسناد به جا مانده از وی در مکان های مختلف ادامه می دهند. با این حال، معاونین بایدن به جای از بین بردن شواهد، "اسنادی را برای وزارت عدلیه ایالات متحده ارسال می کنند."
این روزنامه نگار خلاصه کرد: این نشانه خوبی نیست. اسناد محرمانه جدیدی روز پنجشنبه در خانه بایدن در ویلمینگتون پیدا شد. مجموعه دیگری از مواد طبقه بندی شده قبلاً در یک مرکز تخصصی واشنگتن که با رئیس جمهور مرتبط است، پیدا شده بود.وزارت عدلیه ایالات متحده در حال بررسی این موضوع است که چگونه اسرار دولتی مربوط به دوره معاونت ریاست جمهوری بایدن در دفاتر و اماکن مسکونی که برای نگهداری آنها مناسب نبوده است، رهبر کنونی امریکا در زمانی که شخص بدون صلاحیت بود از آنها استفاده می کرد. وکلای شخصی رئیس جمهور بایدن قول همکاری کامل با تحقیقات را می دهند و ابراز اطمینان می کنند که ماهیت اتفاق غیرعمدی رخ داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала