گاوک شولتز :"هیچ جنگی با روسیه وجود نخواهد داشت"

CC BY 2.0 / Bundestagsfraktion Bündnis 90/Die Grünen / Andrij MelnykMimořádný a zplnomocněný velvyslanec Ukrajiny v Německu Andrij Melnyk
Mimořádný a zplnomocněný velvyslanec Ukrajiny v Německu Andrij Melnyk - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2023
عضو شوید
شولتز، سیاستمدار آلمانی به ملنیک گفت که کی یف جنگنده های از کار افتاده تورنادو را دریافت نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتیک، گاوک شولتز، سیاستمدار آلمانی در توییتر گفت، کی یف هرگز هواپیماهای جنگنده از کار افتاده تورنادو را که آندری ملنیک، معاون وزیر خارجه اوکراین از صدراعظم شولتز درخواست کرده بود، دریافت نخواهد کرد.
شولتز گفت: "شما هرگز تورنادو دریافت نمی کنید. آنها از ما در آلمان محافظت می کنند و ما را به جنگ با روسیه نمی کشانند."
او همچنین افزود که افرادی را می شناسد که با جت های جنگنده کار می کنند و آنها چنین "استفاده نادرست" از فناوری را نمی خواهند.
پیش از این ملنیک در میکروبلاگ خود درخواستی از صدراعظم آلمان منتشر کرده بود که در آن پیشنهاد ارسال 93 فروند هواپیمای جنگنده تورنادو به اوکراین را داده بود که به گفته معاون وزارت خارجه اوکراین، این هواپیماها باید حذف شوند.
در زمینه عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش در ناتو با ارسال تسلیحات به ارزش ده ها میلیارد دلار از کیف حمایت می کنند. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل سلاح به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
Турецкие военные на танках Leopard 2A4 рядом с сирийской границей. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
برلین قصد ندارد که تانک های لئوپارد را به اوکراین تحویل دهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала