سرویس امنیتی اوکراین قصد دارد انبار غله را در منطقه خارکف منفجر کند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Пункт разгрузки зерна в Мелитополе
Пункт разгрузки зерна в Мелитополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفت: سرویس امنیت اوکراین می خواهد انبار غله را در منطقه خارکف منفجر کند تا روسیه را متهم کند.
به گزارش اسپوتنیک، ستاد هماهنگی بین بخشی روسیه برای واکنش بشردوستانه در اوکراین اعلام کرد، که سرویس امنیت اوکراین قصد دارد انبار غله را در منطقه خارکف منفجر کند تا مسکو را به ایجاد کمبود مواد غذایی متهم کند.
در بیانیه آمده است: "در روستای کرایچنوی، منطقه خارکف، سرویس ویژه اوکراین در حال استخراج یک انبار غله است، پس از منفجر کردن آن، فدراسیون روسیه به اتهام "تخریب عمدی ذخایر غلات در اوکراین"، "تحریک قحطی" و "شکست" متهم خواهد شد".
این ستاد هشدار داد، که در عین حال، رسانه های غربی این حادثه را به عنوان "وحشیگری دیگر سربازان روسیه" پوشش خواهند داد که مستلزم واکنش سخت جامعه جهانی است.
Уборка пшеницы на полях в Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2023
بیشترین وارد کنندگان گندم و آرد گندم روسیه
آنها تصریح کردند، که کارکنان سرویس امنیتی اوکراین و کارشناسان مواد منفجره ماین، در مجموع نزدیک به 30 نفر، پیش از این برای آماده سازی خرابکاری وارد شهر ولچانسک شده بودند. انبار غله، با توجه به ستاد، متعلق به یک کارمند مستقل از خدمات امنیتی اوکراین ولادیمیر اواروف است.
این وزارتخانه گفت: "اطلاعات شناسایی رئیس گروه الکساندر تکاچوک و دیگر اعضای آن و همچنین مکان فعلی آنها - در دفتر ثبت نام نظامی و سربازگیری شهر ولچانسک در خیابان دوخونایا 29 نیز مشخص است".
بنابراین، کیف انتظار دارد افکار عمومی در غرب را تحت فشار قرار دهد که به آن کمک می کند تا در پس زمینه شکست های نظامی نیروهای مسلح اوکراین و در آستانه نشست وزیران دفاع ناتو که قرار است در 20 جنوری در آلمان برگزار شود، به تسلیحات جدید دست یابد.
یادآوری می کنیم، که روسیه از 24 فیبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. در مقابل این پس‌زمینه، ایالات متحده و متحدانش در ناتو همچنان به پمپاژ ده‌ها میلیارد دالر تسلیحات به رژیم کیف ادامه می‌دهند. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است، که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل تسلیحات به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала