رئیس جدید وزارت خارجه انگلیس در لیست توقف روسیه قرار دارد

© AFP 2023 / Niklas Halle'nبریتانیا کیت های خنثی سازی بمب را به اوکراین تحویل داد
بریتانیا کیت های خنثی سازی بمب را به اوکراین تحویل داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2023
عضو شوید
زاخارووا از قرار گرفتن رئیس جدید وزارت خارجه کلورلی در لیست توقف روسیه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه بریتانیا و پاتریک ساندر، رئیس ستاد ارتش روسیه وارد لیست توقف روسیه شده‌اند.
"در رابطه با ادامه روند ضد روسی توسط دولت بریتانیا در ژانویه سال جاری، تصمیم گرفته شد تا تعدادی از اعضای کابینه وزیران، نمایندگان سازمان های انتظامی و سپاه روزنامه نگاران متحد نیز حضور داشته باشند. در یک نظر منتشر شده در وب سایت وزارت روسیه آمده است که پادشاهی در "لیست توقف" روسیه قرار دارد.
در میان آنها، به ویژه، جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه بریتانیا، پاتریک سندرز، رئیس ستاد کل ارتش، نمایندگان رهبری فرماندهی استراتژیک نیروهای مسلح بریتانیا و مرکز ملی امنیت سایبری در میان آنها بودند.
همچنین مایکل گوو وزیر توسعه اجتماعی و اقتصادی مناطق، مسکن، جوامع و دولت محلی و صدراعظم دوک نشین لنکستر، اولیور داودن، در لیست توقف قرار دارند.
زاخارووا گفت: "ما در تصمیم خود صلاحیت انتشار فهرست کامل متهمان جدید را نمی‌بینیم، به‌ویژه که خود مقامات لندن می‌دانند که در مورد چه کسی صحبت می‌کنند."
وی افزود: "اگر مقامات رسمی بریتانیا همچنان به این موضوع علاقه نشان دهند ما حاضریم مقامات بریتانیایی و مردم را مطلع کنیم که چه کسانی یک مسیر خصمانه با هدف اهریمنی سازی کشور ما و تلاش برای منزوی کردن این کشور در سطح بین المللی را در پی گرفتند و بنیان روابط دوجانبه را از بین می برد."
Британский танк Челленджер 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2023
نخست وزیر بریتانیا تصمیم گرفت 12 تانک چلنجر 2 را به کی یف منتقل کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала