حملات نیروهای اوکراین بر غیرنظامیان در شهر سولِدار

© Sputnik / Viktor AntonyukРоссийский военныйобщается с местными жителями в
Российский военныйобщается с местными жителями в - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2023
عضو شوید
سرباز روسی گفت که چگونه یک کودک را زیر شلیک تک تیرانداز در سولهدار نجات داد.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از شرکت کنندگان در حمله به شهر سولهدار روسیه به اسپوتنیک گفت زمانی که میخواست یک کودک چهار ساله را به مکان امن منتقل کند یک تک تیرانداز اوکراینی به سمت او شلیک کرد. پ
یکی از مبارزان گروه واگنر گفت: "حدود پنج روز پیش، ساختمان های مسکونی و کل بلوک، پاکسازی شد. افراد غیرنظامی در این خانه در حین پاکسازی پیدا شدند."
به گفته همکار خبرگذاری، او از اتفاقاتی که برای فرمانده خود می گذشت گزارش داد و شروع به صحبت کردن در مورد عقب نشینی مردم کرد. "من با یک کودک چهار سال در آغوشم، یک پسر ... از این ورودی، از طریق زیرزمین شروع به ترک کردن منطقه کردم. و در این مسیر یک تک تیرانداز شروع به گلوله باری بالا ما کرد.
سرباز گفت، ما زیر پوشش آتش، بی سر و صدا، از طریق دیوار، غیرنظامیان را تخلیه کردیم، سپس به پاکسازی ادامه دادیم.
به گفته وی، گلوله از فاصله 500 متری شلیک شده است.
او گفت: "من معتقدم که او عموماً این کار را هدفمند انجام داد، زیرا غیرنظامیان منتظر ما بودند و بارها گفتند که آنها (با نیروهای اوکراینی) درگیری های زیادی داشتند."
Женщина с ребенком в подвале жилого дома в Волновахе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
قصه جالب نجات یک کودک معصوم از مرگ توسط سرباز روسی
در آستانه وزارت دفاع فدراسیون روسیه، اعلام شد که عملیات تهاجمی، که به شکست نیروهای اوکراینی و تصرف شهر سولدار ختم شد، توسط یک گروه متفاوت از نیروهای روسی انجام شد. نیروها طبق یک طرح واحد که حل مجموعه ای از ماموریت های رزمی را پیش بینی کرده بود. این وزارتخانه همچنین توضیح داد که وظیفه حمله مستقیم به بلوک‌های شهر سولهدار که توسط نیروهای مسلح اوکراین اشغال شده بود، با اقدامات شجاعانه و فداکارانه داوطلبان نظامی حمله واگنر با موفقیت حل شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала