قوای اوکراین در دیگدان آتشین افتاد

© Sputnik / Evgeniy Epanchintcev /  مراجعه به بانک تصاویر Военная техника во время учений на полигоне Цугол в Забайкальском крае
Военная техника во время учений на полигоне Цугол в Забайкальском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
عضو شوید
وزارت دفاع اعلام کرد که آزادسازی سولدار امکان قطع خطوط تدارکاتی نیروهای مسلح اوکراین را فراهم می کند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، آزادسازی سولدار توسط قوای مسلح روسی امکان قطع خطوط تدارکاتی گروه نیروهای مسلح در آرتموفسک، مسدود کردن آن و انتقال آن به دیگدان آتشین را فراهم می کند.
عملیات آزادسازی شهر شب قبل به پایان رسید.
بدین ترتیب قطعات قوای هوایی مانور مخفیانه ای را از جهت دیگر انجام دادند، با موفقیت به مواضع نیروهای مسلح اوکراین حمله کردند، ارتفاعات غالب را اشغال نمودند و شهر را از شمال و جنوب مسدود کردند.
Самоходная артиллерийская установка Мста-С на репетиции военного парада, посвященного 73-й годовщине Победы в Великой Отечественной войне, на Дворцовой площади в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
حمله قوای متحرک روسیه به مواضع نیروهای اوکراین با توپهای مدرن "مستا" + ویدئو
ابزار جنگ الکترونیک نیروهای مسلح روسیه سیستم کنترل نیروهای اوکراینی را سرکوب کرد و به آنها اجازه استفاده از پهپاد ها را نداد.
تنها در سه روز گذشته، قوای مسلح روسیه بیش از 700 نظامی اوکراینی و بیش از 300 سلاح ثقیل را در این منطقه از بین برده است. طیارات قوای هوافضا سه فروند طیاره و یک هلیکوپتر قوای هوایی اوکراین را منهدم کردند. همچنان، افسران قوای دافع هوا 9 راکت از دستگاه راکت پرتاب چندگانه HIMARS، Alder و Uragan را سرنگون کردند.
وزارت دفاع نتیجه گرفت که سولدار برای ادامه حمله موفقیت آمیز در جهت دونتسک مهم است.
این شهر در مرکز خط دفاعیArtemovsk-Seversk قرار دارد، اردوی اوکراین استحکامات دفاعی قدرتمندی را در اینجا ایجاد کرده است.
از 24 فبروری، عملیات نظامی ویژه در اوکراین در حال انجام است. ولادیمیر پوتین آن را هدف نهای از آزادی دونباس و ایجاد شرایط که امنیت روسیه را تضمین می کند، خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала