بایدن حقیقت را درباره شکست های اوکراین پنهان می کند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است
اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
عضو شوید
یک افسر بازنشسته ای سیا گفت، که رئیس جمهور ایالات متحده امریکا وضعیت واقعی اوکراین را پنهان می کند.
به گزارش اسپوتنیک، فیلیپ گیرالدی، افسر بازنشسته سیا در مصاحبه ای با کانال یوتیوب Judging Freedom گفت، که به جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، همه ای حقیقت درباره وضعیت اسفناک اوکراین در میدان جنگ گفته نمی شود.
او گفت: "من گمان می‌کنم که هرکسی در سیا یا آژانس امنیت ملی به رئیس‌جمهور اطلاع دهد، می‌داند بایدن چه چیزی بشنود، بنابراین فکر نمی‌کنم که او گزارش صادقانه‌ای درباره ای آنچه واقعاً در میدان اتفاق می‌افتد دریافت کند".
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
بایدن به سرویس پنهانی خود اعتماد ندارد
در همان زمان، سخنران با نظر قاضی برجسته اندرو ناپولیتانو موافقت کرد، که وضعیت کنونی به شکست اجتناب ناپذیر رژیم کیف اشاره دارد.
وی همچنین افزود، که این واکنش، تبلیغات اوکراینی است که رسانه های امریکایی از آن میان واشنگتن پست و نیویورک تایمز دریافت کرده اند.
با این حال، ارتش همچنین اعتراف می‌کند، که خود اطلاعات امریکا ممکن است از آنچه در اوکراین اتفاق می‌افتد، بی‌اطلاع باشد، زیرا در 20 سال گذشته بارها در جمع‌آوری اطلاعات ناکام بوده است.
یادآوری می کنیم، که روسیه از 24 فیبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. در برابر این پس‌زمینه، ایالات متحده و متحدانش در ناتو همچنان به پمپاژ ده‌ها میلیارد دالر تسلیحات به رژیم کیف ادامه می‌دهند. کرملین، به نوبه خود، بارها اعلام کرده است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و نوید خوبی برای اوکراین ندارد و حمل و نقل با تجهیزات نظامی در حال تبدیل شدن به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала