پسر ترامپ: ایالات متحده برای حمایت از اوکراین غرق در بدهی خواهد شد

© AP Photo / Brynn AndersonDonald Trump Jr. speaks before President Donald Trump arrives for a campaign rally
Donald Trump Jr. speaks before President Donald Trump arrives for a campaign rally - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2023
عضو شوید
دونالد ترامپ جونیور دموکرات ها را به خاطر آماده بودن برای غرق شدن در بدهی به خاطر اوکراین سرزنش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پسر دونالد ترامپ جونیور رئیس جمهور سابق آمریکا در توییتر خود، کاخ سفید را متهم کرد که آماده است به کی­یف حتی به ضرر رفاه شهروندانش کمک مالی کند و این کشور را در بدهی فرو برد.
او نوشت: "ما این توانایی را داریم که 130 میلیارد دلار بدهی به اوکراین بدهیم که توان پرداخت آن را نداریم و آن را به فرزندان و نوه های خود منتقل کنیم. ما حتی قادر به اجرای سیستم حمل و نقل هوایی در خانه نیستیم."
در آستانه ایالات متحده، به دلیل نقص در سیستم هشدار خلبانان، خروج همه پروازها را لغو کرد. همانطور که گزارش شده است، تعداد پروازهای تاخیری در ایالات متحده از 1.2 هزار فراتر رفت، در حالی که 108 پرواز به طور کامل لغو شد.
این هفته، کاخ سفید اعلام کرد که قصد دارد به مقامات کی­یف خودروهای جنگی پیاده نظام بردلی، و آلمان خودروهای جنگی پیاده نظام Marder و باتری اضافی سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت را در اختیار مقامات کی­یف قرار دهد. سفارت روسیه در برلین این تصمیم را محکوم کرد و آن را گامی در جهت تشدید بیشتر درگیری خواند.
کرملین، به نوبه خود، بارها اعلام کرده است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و برای اوکراین نوید خوبی ندارد و حمل و نقل با تجهیزات نظامی در حال تبدیل شدن به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه است.
Former President Donald Trump speaks at a rally at the Delaware County Fairgrounds, Saturday, April 23, 2022, in Delaware, Ohio, to endorse Republican candidates ahead of the Ohio primary on May 3. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2023
واشنگتن پست: آینده اوکراین در صورت پیروزی جمهوری خواهان در امریکا مبهم خواهد بود
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала