بایدن بر نگهداری اسناد محرمانه در خانه خود، اعتراف کرد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Джо Байден выступает перед журналистами в рамках саммита G20 на Бали
Президент США Джо Байден выступает перед журналистами в рамках саммита G20 на Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2023
عضو شوید
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد که اسناد محرمانه در خانه اش در کتابخانه شخصی اش نگهداری می شد.
به گزارش اسپوتنیک، این اسناد به دوره معاونت ریاست جمهوری او در دولت باراک اوباما اشاره دارد و می تواند برخلاف مقررات، زمانی که بایدن یک شخص خصوصی بود، در کنار او باشد.
بایدن به سوال خبرنگاران پاسخ داد: "آنها (وکلای شخصی) دیشب بررسی را به پایان رساندند. آنها تعداد کمی اسناد طبقه بندی شده را در اتاق های ذخیره سازی در کابینت های پرونده در خانه من در کتابخانه شخصی ام پیدا کردند."
پس از خواندن متن از روزنامه، او قول داد که بعداً با جزئیات بیشتری در مورد این موضوع صحبت کند و به همکاری کامل با وزارت دادگستری که بررسی را آغاز کرد، ادامه دهد.
کاخ سفید قبلاً بیانیه‌ای منتشر کرده بود که نشان می‌داد دسته جدیدی از مواد طبقه‌بندی شده در انباری در گاراژ خانه شخصی بایدن در شهر ویلمینگتون ذخیره شده است.
اولین دسته از اسناد طبقه بندی شده که بایدن می توانست از کاخ سفید خارج کند، پیشتر در دفتر مرکز تخصصی او در واشنگتن پیدا شد.
جوزیف بایدن معاون رریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2023
بایدن بار دیگر اشتباه کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала