خدمت سربازی در سویدن اجباری می گردد

© Flickr / 7th Army Joint Multinational Training Commandنظامیان سویدن چقدر حقوق دریافت میکنند؟
نظامیان سویدن چقدر حقوق دریافت میکنند؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2023
عضو شوید
بلومبرگ: دولت سویدن خدمات ملکی را در دوران خدمت اجباری برای تقویت دفاع باز می گرداند.
به گزارش اسپوتنیک، مقامات سوئدی تصمیم گرفتند که دوره خدمت سربازی اجباری را از سر بگیرند تا تعداد نیروهای استخدام شده را به 10 هزار نفر افزایش دهند و توان دفاعی کشور را تقویت کنند. علاوه بر این، برای آنعده شهروندان که مایل به خدمت در قوای مسلح نیستند، یک برنامه آموزشی ویژه تهیه خواهد شد. بر اساس آن، در صورت بروز درگیری نظامی، به جوانان در خدمات اضطراری شهری پیشنهاد می گردد.
Председатель Государственной Думы РФ Вячеслав Володин на пленарном заседании Государственной Думы РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
والودین: استقرار پایگاه ناتو در مرز با روسیه از فنلاند و سویدن محافظت نخواهد کرد
تجربه اوکراین تصویر بسیار واضح را ترسیم کرده است، زیرا خدمات اضطراری برای محافظت از غیرنظامیان با فشار قابل توجهی روبرو هستند. کارل اسکار بولین، وزیر دفاع غیرنظامی کشور گفت: "با توجه به وضعیت امنیتی، این اقدامی عاجل برای تقویت توان دفاعی عمومی ضروری است".
قابل ذکر است که سویدن در مارچ 2017، خدمت سربازی اجباری را از سر گرفت که در سال 2010 لغو شد. باید یادآور شد که در سال‌های 2018 و 2019، 4 هزار نفر استخدام شد.
در 4 جنوری، نتایج نظرسنجی Dagens Nyheter نشان داد که اکثر مردم در سویدن با تغییر قوانین این کشور به نفع عضویت در ناتو مخالف بودند.
به گفته این نشریه، 79 فصد از سویدنی‌های که مورد بررسی قرار گرفتند با این پاسخ موافق بودند و آن نشان داد که باید قوانین سویدن رعایت گردد.
Шведские флаги на улице Стокгольма - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2023
سویدن به سیستم دفاع هوایی اروپا خواهد پیوست
در ماه می سال 2022، مورخ نظامی بوریس یولین گفت که کشورهای اروپایی می توانند از نیروهای اجیر به خدمت نظامی جهانی تبدیل شوند تا در صورت طولانی شدن وضعیت در خاک اوکراین، تعداد پرسنل نظامی را افزایش دهند.
یولین یادآور شد که در طول درگیری‌های بزرگ و وخامت اوضاع بین‌المللی، همه نیروها از حالت داوطلبانه و استخدام به خدمت اجباری تبدیل شدند.
به گفته این کارشناس، فعلاً نظامی سازی شدید اروپا جریان دارد، ناتو موفق شد احساسات صلح طلبانه را درهم بشکند و به تسلیحات قدرتمند روی آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала