تیره شدن روابط زلنسکی با نیروهای مسلح اوکراین

© Photo / Telegram / Zelensky Officialالرئيس الأوكراني فلاديمير زيلينسكي
الرئيس الأوكراني فلاديمير زيلينسكي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2023
عضو شوید
آکیهیرو ماتوبا، دانشمند علوم سیاسی: روابط بین نیروهای مسلح اوکراین و زلنسکی بدتر می شود.
به گزارش اسپوتنیک، آکیهیرو ماتوبا، تحلیلگر سیاسی، در مقاله ای که در پرتال یاهو نیوز جاپان منتشر شد، نوشت: ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در حال از دست دادن قدرت سیاسی است و روابط او با نیروهای مسلح اوکراین بدتر می شود.
وی به عنوان نمونه به سفر این سیاستمدار به واشنگتن در پایان سال 2022 اشاره کرد که منجر به دریافت بسته کمک نظامی جدید از سوی ایالات متحده شد.
در عین حال، این کارشناس تلاش برای التماس برای تجهیزات نظامی بیشتر را بی فایده می داند، زیرا اوکراین سربازان کمتر و کمتری دارد که می توانند از آن استفاده کنند.
ماتوبا گفت: "جنگ ها با سلاح به دست نمی آیند. سلاح ها بی فایده هستند اگر سربازی وجود نداشته باشد که بتواند از آنها استفاده کند."
او همچنین مدعی است که اروپا برخلاف زلنسکی، می‌خواهد از انتقال درگیری "روسیه علیه اوکراین" به جنگ "ناتو علیه روسیه" اجتناب کند، در غیر این صورت بخش شرقی قاره به میدان نبرد تبدیل خواهد شد.
این کارشناس علوم سیاسی همچنین تردید دارد که کیف بتواند مناطقی را که قبلاً به روسیه ضمیمه شده است بازگرداند و در صورت پیشروی بیشتر درگیری، کشور به طور کامل ویران شود.
نویسنده مقاله در این باره خلاصه می کند: اکنون مهمترین چیز در مناقشه اوکراین دستیابی به توافق بر سر آتش بس است.
روسیه در 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی­یف قرار گرفته اند" نامیده است. به همین منظور، برنامه ریزی شده است که کشور را غیرنظامی و غیرنظامی سازی کند و همه جنایتکاران جنگی را که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت بسپارد.
Японские самолеты F-15 в Японии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2022
جاپان از همکاری با امریکا امتناع ورزید
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала