خواسته های جدیدی زلنسکی در ایالات متحده مورد تمسخر قرار گرفت

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2023
عضو شوید
کایل بکر، زلنسکی، باید مالیات دهندگان خود را پیدا کنید و از بودجه دولت امریکا دست بردارید.
به گزارش اسپوتنیک، کایل بکر، روزنامه‌نگار فاکس نیوز و نیوزمکس در تویتر نوشت ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نباید به بودجه اختصاص داده شده برای کمک به کیف از بودجه دولت امریکا متکی باشد.
قابل ذکر است که رهبر اوکراین پیش از این در صفحه تویتر خود پست منتشر کرد که در آن انتخاب کوین مک کارتی به عنوان رئیس کنگره را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که حمایت از کاخ سفید پایدار بماند و منجر به "پیروزی" کیف شود.
پاسخ بکر برای زلنسکی: مالیات دهندگان خود را پیدا کنید.
ناگفته نباید گذاشت کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه از بزرگترین بسته کمکی 3 میلیارد دلاری در تاریخ به اوکراین خبر داد. همانطور که در بیانیه ای که پنتاگون منتشر کرد، این بسته شامل راکت های ضد هوایی RIM-7 Sea Sparrow با هدایت راداری بود.
علاوه بر این، 50 موترهای جنگی بردلی، 100 موتر زرهی م -113، 500 راکت ضد تانک، مهمات سیستم های راکت پرتاب چندگانه هیماریس، هویتزر، ده ها هزار گلوله توپ و هاوان به اوکراین تحویل داده خواهد شد. واشنگتن همچنین از اختصاص 682 میلیون دالر به کشورهای بلوک شرق ناتو برای خرید تسلیحات اهدایی آنها خبر داد.
با وجود این، درخواست‌ها در کنگره امریکا به طور فزاینده‌ای شنیده می‌شود که از خرج کردن پول شهروندان امریکایی برای حمایت از رژیم زلنسکی خودداری شود. اکثر اوقات جمهوری خواهان این اظهارات را بیان می کنند. خود مک کارتی پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد جلوی هزینه های بیهوده واشنگتن و رشد بدهی های عمومی این کشور را بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала