کلوپ ویدیو

ویدئویی از دوئل منحصر به فرد تانک های روسی و اوکراینی در دونباس

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر Учения Кантемировской танковой дивизии в Подмосковье
Учения Кантемировской танковой дивизии в Подмосковье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2023
عضو شوید
ویدئویی از دوئل بی نظیر سه تانک روسی و دو تانک اوکراینی در دونباس منتشر شد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس ویدیویی نادری که اسپوتنیک به دست آورده است، یک دوئل منحصر به فرد تانک ها شامل سه تانک روسی و دو تانک اوکراینی در دونباس برگزار شد. یکی از سه تانک از جاده قیرریزی به سمت لاین کشور حرکت می کند و به سمت کمربند جنگلی حرکت می کند. دو تانک دیگر در امتداد جاده قیرریزی شده حرکت می کنند و توجه دو تانک را که در یک کمربند جنگلی دیگر قرار دارند منحرف می کنند.
یک سرباز روسی درباره این ویدئو چنین روشنی انداخت: هنگامی که دشمن به دو تانک روسی که در خط دید مستقیم بودند آتش گشود، تانک سوم که بدون توجه از جناح به سمت بالا حرکت کرد، شروع به تیراندازی به سمت خودروی اوکراینی کرد. در نتیجه تانک دشمن مورد اصابت قرار گرفت.
او گفت : "دوئل تانک بسیار دشوار است، بسیار خطرناک است و صادقانه بگویم، بسیار ترسناک است، زیرا یک دوئل تانک در فاصله کمتر از 500 متر اتفاق افتاد. خدمه تانک ما در اینجا موفق تر بودند، دشمن را زدند. تاکتیک های شایسته بود و درست انتخاب شده بود و ما باید به خدمه ادای احترام کنیم، این بسیار دشوار و بسیار ترسناک است. اما خدمه تانک ما از هیچ چیز نترسیدند و دشمن نابود شد".
یادآوری می کنیم، که روسیه از 24 فیبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала