زلنسکی نقشه های ناتو را برای روسیه آشکار کرد

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2023
عضو شوید
گلوبال تایمز: غرب از اوکراین استفاده می کند تا روسیه را از پا درآورد.
به گزارش اسپوتنیک، گلوبال تایمز می نویسد که تصمیم ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای رد پیشنهاد آتش بس در جشن کریسمس ولادیمیر پوتین، نشان داد که درگیری در اوکراین به بن بست رسیده است.
به گفته کارشناسان چینی، کمک های نظامی ارائه شده به کیف توسط کشورهای غربی روند مذاکرات صلح بین طرفین را به تاخیر می اندازد.
Президент РФ Владимир Путин во время видеообращения к участникам первого съезда Российского движения детей и молодёжи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین: روسیه نمی تواند مانند غرب در وضعیت اوکراین بدبینانه رفتار کند
بر اساس پیش بینی آنها، بن بست در میدان نبرد تا زمانی که نیروهای درگیر در این رویارویی از جمله امریکا و ناتو بر سر میز مذاکره نشینند، ادامه خواهد داشت.
این نشریه تاکید کرد: "کلید حل بحران در دست هر دو طرف درگیری و نیروهای درگیر در آن مانند ایالات متحده و ناتو است".
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به سرگئی شویگو وزیر دفاع دستور داد تا از ساعت 12:00 روز 6 جنوری تا ساعت 24:00 روز 7 جنوری در سراسر خط تماس در اوکراین آتش بس برقرار کند. زلنسکی پیشنهاد آتش بس را رد کرد و آن را "پوششی" برای تقویت مواضع روسیه در خط مقدم خواند.
همانطور که دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل خاطرنشان کرد، این یادآوری دیگری بود که رژیم جنایتکار کیف آماده است هم اوکراین و هم مردمش را به خاطر بازی های جیوپلیتیک غربی قربانی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала