ورود قطار تجهیزات نظامی روسیه به بلاروس

© Sputnik / Press service of the Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Отправка российской части миротворческого контингента в Казахстан
Отправка российской части миротворческого контингента в Казахстан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2023
عضو شوید
یک قطار با تجهیزات روسی و بخشی از نیروهای دولت اتحادیه وارد بلاروس شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع جمهوری بلاروس اعلام کرد، که تشکیل گروه‌های منطقه‌ای نیروهای اتحادیه در بلاروس ادامه دارد.
در این بیانیه آمده است: "امروز یک قطار دیگر با تجهیزات نظامی، که بخشی از گروه بندی منطقه ای نیروها است، وارد جمهوری بلاروس شده است.
Заместитель министра обороны генерал-майор Андрей Жук - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2023
هدف از تشکیل گروه نظامی بلاروس با روسیه
پیش از این، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس امروز از 230مین پایگاه آموزشی تسلیحات ترکیبی فرماندهی عملیاتی غرب نیروی زمینی، جایی که بخش روسی گروه منطقه ای نیز در آن مستقر است، بازدید کرد. لوکاشنکو در آنجا گزارشی درباره تکمیل هماهنگی رزمی واحدها و تشکل های روسیه و بلاروس شنید.
یادآوری می کنیم، که مسکو و مینسک در ماه اکتئبر آغاز به جا به جایی یک گروه نیروی منطقه ای کردند. لوکاشنکو دلیل این امر را تشدید اوضاع در مرزهای غربی کشور اتحادیه خواند. همانطور که در وزارت دفاع بلاروس مشخص شده است، تعداد پرسنل نظامی روسیه کمی کمتر از نه هزار نفر خواهد بود. به طور کلی حدود 170 تانک، حدود 200 خودروی زرهی رزمی و 100 اسلحه و خمپاره با کالیبر بیش از 100 میلی متر و همچنین هواپیما باید به بلاروس منتقل شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала