بهره کشی جنسی از پناهندگان اوکراینی در اسرائیل

© Sputnik / Kristina Afanasyeva /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ با بلندی های جولان از اسرائیل و نیتان یاهو حمایت میکند
ترامپ با بلندی های جولان از اسرائیل و نیتان یاهو حمایت میکند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2023
عضو شوید
روزنامه تایمز اسرائیل از موارد تجاوز به پناهجویان اوکراینی در اسرائیل خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه های اسرائیلی گزارش می دهند که پناهندگان اوکراینی در اسرائیل اغلب با استثمار، از جمله بهره کشی جنسی مواجه می شوند.
روزنامه تایمز اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد: "تحقیق موارد تجاوز جنسی، آزار جنسی، بهره‌کشی در محل کار و سایر آزارهایی را که این زنان (پناهندگان اوکراینی) در اسرائیل با آن‌ها روبرو هستند، مستند می‌کند.
به گفته این نشریه، از آغاز بحران 47 هزار اوکراینی وارد اسرائیل شده اند، اما در حال حاضر تنها 15 هزار نفر در این کشور باقی مانده اند. به هیچ یک از اوکراینی ها وضعیت پناهندگی داده نشد.
خاطرنشان می شود که به غیر یهودیانی که وارد اسرائیل شده اند وضعیت توریست داده می شود که به همین دلیل نمی توانند در این کشور شغلی پیدا کنند. در ماه مه 2022، مقامات به اوکراینی‌ها اجازه کار دادند، با این حال، به گفته وکیل آنات بن‌دور، کارفرمایان همچنان به غیر اوکراینی‌ها ترجیح می‌دهند. علاوه بر این، در ماه جولای، اوکراینی ها فقط در تعدادی از شهرها اجازه کار داشتند؛ فرصت های شغلی در تل آویو و اورشلیم محدود است. رسانه ها گزارش می دهند که برخی از پناهندگان هنوز به طور غیرقانونی استخدام می شوند، در نتیجه می توانند قربانی انواع سوء استفاده ها شوند.
این نشریه به گزارش مرکز پناهندگان اوکراینی در تل‌آویو اشاره می‌کند که بر اساس آن از ماه مارچ تا آگست 2022 سه شکایت به پلیس در رابطه با تجاوز جنسی، 18 مورد تحقیق در مورد آزار جنسی و 12 مورد آزار و اذیت دیگر به داوطلبان گزارش شده است. . به گفته منابع، یک زن که در کشور با مشکلات اقتصادی مواجه بود، خودکشی کرد. یک اوکراینی دیگر نیز پس از متهم کردن مقامات او به فروش اسنادی که ریشه یهودی او را نشان می دهد، اقدام به خودکشی کرد.
Вид с воздуха на импровизированный лагерь украинцев, ищущих убежища в США, Мексика - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2022
زاخارووا در مورد تهدید خشونت جنسی برای زنان اوکراینی در اروپا صحبت کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала