گفتگو های واشنگتن و سئول در مانور های مشترک نظامی هسته ای

© AFP 2023 / Heo RanКандидат в президенты Республики Корея Юн Сок Ель, Февраль 2022
Кандидат в президенты  Республики Корея Юн Сок Ель, Февраль 2022  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
عضو شوید
رئیس جمهور کوریای جنوبی: واشنگتن و سئول در مورد مشارکت نیروهای هسته ای آمریکا درباره مانور های مشترک گفتگو می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، یون سوک یول، رئیس جمهوری کوریای جنوبی در مصاحبه با روزنامه Joseon Ilbo که روز دوشنبه منتشر شد، بیان کرد که سئول و واشنگتن در حال مذاکوریای برای انجام رزمایش های مشترک با حضور نیروهای هسته ای آمریکا و همچنین برنامه ریزی مشترک عملیات خود هستند.
رئیس جمهور گفت: اکنون برای اطمینان از بازدارندگی گسترده موثر، در حال مذاکوریای با آمریکا بر سر مفهوم برنامه ریزی مشترک و رزمایش مشترک در زمینه سلاح های هسته ای هستیم و آمریکا در این مورد کاملا مثبت است.
پیش از این، سئول و واشنگتن خاطرنشان کردند که در صورت بروز درگیری، ایالات متحده آماده است تا به موقع "دارایی های استراتژیک" را در شبه جزیره کوریای جنوبی مستقر کند که به معنای هوانوردی مدرن، زیردریایی ها و گروه های ناو هواپیمابر است.
"سلاح‌های هسته‌ای متعلق به ایالات متحده است، اما برنامه‌ریزی، اشتراک اطلاعات، تمرین‌ها و آموزش باید توسط کوریای جنوبی و ایالات متحده با هم انجام شود. این یک گام به جلو در مقایسه با ایده قبلی بازدارندگی گسترده است. زیرا جمهوری کوریای جنوبی و ایالات متحده این کار را با هم انجام خواهند داد." رئیس جمهور افزود. در حال حاضر، کوریای جنوبی و ایالات متحده در مورد محدودیت طولانی مدت صحبت می کنند که نشان دهنده آمادگی واشنگتن برای استفاده از همه ابزارها، از جمله هسته ای، برای محافظت از یک متحد است.
"در گذشته - قبل از اینکه کوریای شمالی سلاح های هسته ای تولید کند - "چتر هسته ای" ایالات متحده تدارکاتی علیه اتحاد جماهیر شوروی و چین بود. با کمک "بازدارندگی گسترده" ایالات متحده به ما گفت که همه چیز را تحت کنترل دارند.
رئیس جمهور با توضیح اینکه چرا سئول به بحث در مورد تمرینات مربوط به نیروهای هسته ای ایالات متحده پرداخته است، گفت: کوریای جنوبی چیزی برای نگرانی نداشت، اما اکنون باید مردم را متقاعد کرد که این کار بسیار دشوار است.
یون سوک یول افزود که واشنگتن درک می کند که محدودیت طولانی مدت دیگر برای اطمینان دادن به مردم کوریای جنوبی کافی نیست.
Новость о запуске ракеты в КНДР на вокзале в Сеуле  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2022
ارتش کوریای جنوبی در انهدام پهپادهای کوریای شمالی با مشکل مواجه است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала