آسیب های بی سابقه در سیستم انرژی اوکراین

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Разминирование территории комбината "Азовсталь" и бывших позиций ВСУ в Мариуполе
Разминирование территории комбината Азовсталь и бывших позиций ВСУ в Мариуполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
عضو شوید
"اوکرانرگو" از آسیب های بی سابقه ای در سیستم انرژی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس هیئت مدیره شرکت "Ukrenergo" ولدیمیر کودریتسکی گفت: سیستم انرژی اوکراین آسیب بی سابقه ای دریافت کرده است.
وی افزود: "میزان خسارت بی سابقه است. <...> بخش نسبتاً بزرگی از تاسیسات یا آسیب دیده یا ویران شده است. و ما نه تنها در مورد پست های Ukrenergo صحبت می کنیم، بلکه متاسفانه در مورد نیروگاه ها - حرارتی، برق آبی صحبت می کنیم. نیروگاه‌ها، نیروگاه های حرارتی که برق و گرما را برای شهرهای ما تولید می کنند".
به گفته کودریتسکی، برای بازسازی کامل سیستم انرژی کشور ممکن است سالها طول بکشد. او اضافه کرد که در حالی که ظرفیت های اضافی به کاهش کمبود در سیستم کمک می کنند، تجهیزات برای کار طولانی مدت طراحی نشده اند و قابلیت اطمینان کمتری دارند، که در نتیجه هر ضربه جدید به زیرساخت سیستم را سخت تر می کند.
آنها (طرحهای برق اضافی. - تقریباً ویرایش) یک محدودیت دارند: اول از همه، آنها کمتر قابل اعتماد هستند، به این معنی که هر حمله بعدی سلامتی را به سیستم قدرت ما اضافه نمی کند. تعمیر آن روز به روز دشوارتر می شود. خسارت،" رئیس هیئت مدیره Ukrenergo گفت.
رئیس هیئت مدیره Ukrenergo گفت. برنامه های ذخیره انرژی محدودیت دارند: اول از همه، آنها کمتر قابل اعتماد هستند، به این معنی که هر حمله بعدی سلامتی را به سیستم قدرت ما اضافه نمی کند. تعمیر آن روز به روز دشوارتر می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала