راز ترسناک دولت امریکا که برای جهانیان نمایان شد

CC BY-SA 2.0 / Arlington County / Arlington County, as seen from the airنقاط ضعف در مجتمع صنایع نظامی آمریکا
نقاط ضعف در مجتمع صنایع نظامی آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
عضو شوید
دولت ایالات متحده همه چیز را در کتابخانه های خود تحقیق کرده و پنهان کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ما تیوری های توطئه زیادی در مورد بشقاب پرنده ها، دولت جهانی و منطقه 51 می شنویم.
اما کدام یک واقعا درست است؟ از وسایل نقلیه بیگانگان گرفته تا Bigfoot، دولت ایالات متحده همه چیز را در کتابخانه های خود تحقیق کرده و پنهان کرده است.
پنتاگون یک برنامه تحقیقاتی UFO دارد
از جمله مخفی ترین برنامه های پنتاگون می توان به برنامه پیشرفته شناسایی تهدیدات هوافضا اشاره کرد. این برنامه به بررسی گزارش‌های مربوط به (UFO) اختصاص داشت، اما وزارت دفاع ایالتی سال‌ها مدعی بود که وجود ندارد. هنگامی که وجود آن در نهایت تایید شد، پنتاگون شروع به ادعا کرد که این برنامه در سال 2012 دریافت بودجه را متوقف کرده است، اما بسیاری معتقدند که تا به امروز به کار خود ادامه می دهد.
آی پد پنهانی اپل
به گفته دیوید شایر، انجنیر سابق اپل، این شرکت فناوری در اوایل سال 2005 با وزارت انرژی ایالات متحده روی یک پروژه مخفی کار می کرد. "آی‌پد ویژه" قرار بود مانند یک شمارنده گایگر عمل کند و سطح تشعشعات موجود در هوا را بررسی کند. می‌توانید در شهر قدم بزنید، به طور معمول به آهنگ‌های خود گوش دهید، در حالی که سطح رادیواکتیویت اطراف را ضبط کنید. این می تواند به شناسایی، برای مثال، یورانیم قاچاق یا دزدیده شده کمک کند، یا شواهدی از یک برنامه بمب کثیف را بیابد - بدون هیچ شانسی که مطبوعات یا افکار عمومی از آنچه در حال وقوع است آگاه شوند.
اف بی آی بیگ فوت را ردیابی می کرد
ظاهراً FBI پرونده هایی در مورد همه افراد از جمله موجودات عرفانی مانند bigfoot دارد. در اعماق کتابخانه FBI، می توانید پرونده اژانس را در Bigfoot پیدا کنید. پرونده ها تنها زمانی منتشر می شوند که سوژه مرده باشد، که نه تنها نشان می دهد که این رقم واقعی است، بلکه نشان می دهد که آژانس معتقد است او مرده است.
ربات سنجاقک سیا
به لطف جیمز باند و دیگر فیلم‌های جاسوسی، ما تصور می‌کنیم که فناوری‌های جاسوسی زیادی وجود دارد که می‌توانیم هر فردی را در جهان ردیابی کنیم، اما واقعیت بسیار بهتر از آن است که شما تصور کنید. حداقل این چیزی است که ممکن است وقتی سیا در موزیم خود در واشنگتن دی سی وسایلی را که قبلاً هرگز دیده نشده بود از دهه 1970 نشان داد، فکر می کرد. در میان این وسایل یک سنجاقک شبیه تیاره بی سرنشین وجود داشت که توسط سازمان سیا به عنوان "حشره گیر" شناخته می شود.
پنتاگون ممکن است مالک وسایل نقلیه بیگانه باشد
پنتاگون همیشه در مورد اینکه آیا برنامه یوفو با بودجه مالی وجود دارد یا نه، سکوت کرده است. با این حال، ادعاهایی مبنی بر در اختیار داشتن وسایل نقلیه بیگانگان توسط دولت مطرح شده است. اریک دیویس، اخترفزیکدان (ستاره شناس)، که در مورد برنامه بشقاب پرنده پنتاگون مشورت کرده است، مواد متعددی را بررسی کرده است که از نظر او "وسایل نقلیه فرازمینی ساخته نشده در این سیاره" است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала