اشیاهای ناشناس پرنده که از سوی خلبانان جنگ جهانی دوم دیده شدند

© Photo / Public domain / J.S. HenrardiЛетающий треугольник, который якобы был сфотографирован во время «Бельгийской волны НЛО» 15 июня 1990 года над Валлонией, Бельгия
Летающий треугольник, который якобы был сфотографирован во время «Бельгийской волны НЛО» 15 июня 1990 года над Валлонией, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
عضو شوید
درباره یوفوها/اشیاهای ناشناس پرنده اسرارآمیز که از سوی خلبان جنگ جهانی دوم دیده شده است تا هنوز روشنی انداخته نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، خلبانان گاهی اوقات متوجه اشیاء ناشناخته در آسمان می شوند. بیشتر زمان ها می توان ماهیت آنها را توضیح داد، اما مواردی نیز وجود دارد که ماهیت یوفوها برای چندین دهه غیرقابل توضیح باقی می ماند. برخی چیزها ممکن است برای ده یا حتی قرن ها فراتر از درک ما باقی بمانند.
نزدیک پایان جنگ جهانی دوم بود. اما برای خلبانان اسکادران جنگنده شب 415، بیشتر شبیه آغاز جنگ جهانیان بود.
بشقاب پرنده در سال 1944
در یک مقاله نشریه ای American Legion آمده است: "ستوان/بریدمن فرد رینگوالد اولین کسی بود که آن را دید. او به عنوان ناظر در یک جنگنده شب پرواز کرد. او همچنین ستوان/بریدمن اد شلوتر را با خود داشت. دونالد جی مایرز در رادار بود. یک غروب اواخر نوامبر سال 1944 بود، نیمه ابری، با هلال ماه در آسمان. آنها در حال پرواز بر فراز دره راین در شمال استراسبورگ در مرز فرانسه و آلمان بودند که رینگوالد گفت: "من نمی دانم که آن چراغ ها در آنجا در تپه ها چیست؟".
Художественное изображение НЛО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2022
ناسا درجستجوی "بشقاب پرنده ها"
آنها از هشت تا 10 نفر پشت سر هم بودند و به رنگ نارنجی آتشین می درخشیدند. سپس شلوتر آنها را از جناح راست دید. آنها رادار زمینی متفقین را بررسی کردند اما چیزی ثبت نکردند. شلوتر که فکر می کند چراغ ها ممکن است نوعی سلاح هوایی آلمانی باشد، هواپیما را برای جنگ می چرخاند... و چراغ ها ناپدید می شوند. مردان ابتدا از ترس طرد شدنشان چیزی نگفتند. اما پس از آن شایعات در سراسر یگان/جزو تام پخش شد.
در 17 دسامبر 1944، در نزدیکی بریساچ آلمان، خلبانی در حدود 240 متری پرواز می کرد که "5 یا 6 چراغ قرمز و سبز چشمک زن به شکل "T" را دید. به نظر می رسید نورها او را دنبال می کردند و به فاصله 300 متری نزدیک می شدند و به همان شکل غیرقابل توضیحی که ظاهر می شدند ناپدید می شدند.
ویدیوی تقسیم شدن بشقاب پرنده به سه بخش در جمهوری چک  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2020
ویدیوی تقسیم شدن بشقاب پرنده به سه بخش در جمهوری چک
سپس، در 22 دسامبر، دو خدمه هواپیما دیگر چراغ ها را مشاهده کردند. یکی از خدمه، در نزدیکی هاگونائو، دو نور با درخشش نارنجی بزرگ را گزارش کرد که به نظر می‌رسید از زمین تا ارتفاع 3000 متری بالا می‌آید و جنگنده را "حدود دو دقیقه" دنبال می‌کرد. پس از آن، چراغ ها خاموش شدند و دور شدند، چند دقیقه به صورت افقی پرواز کردند و سپس خاموش شدند. به نظر می‌رسید که آنها همیشه کنترل می‌شدند.
و سپس تجربه ستوان/بریدمن ساموئل کراسنی بود: "یک شیء سیگرتی شکل بدون بال، سرخ درخشان، تنها چند متر از نوک بال هواپیما. ستوان/بریدمن کراسنی که به درستی ترسیده بود، به خلبان دستور داد تا مانورهای فراری انجام دهد، اما شی درخشان برای چند دقیقه در نزدیکی هواپیما باقی ماند تا اینکه "پرواز کرد و ناپدید شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала