کلاشنیکف و یا "سلطان میدان نبرد"

© John Makely / NBC NewsAK-47
AK-47 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2022
عضو شوید
در چین AK-47 روسی را ارزیابی و به او لقب "سلطان میدان نبرد" را داد.
به گزارش اسپوتنیک، کاربر پرتال چینی Baijiahao، روسی را به دلیل توانایی آن در وارد کردن آسیب های جدی، "سلطان میدان نبرد" نامید. وی ویژگی های فنی، طراحی قوی و عملکرد روان در همه شرایط را ستود.
به گفته وی، تفنگ اتوماتیک که توسط طراح شوروی میخائیل کلاشنیکف ساخته شده است، به دلیل استحکام، دوام و هزینه کم خود متمایز است که محبوبیت آن را در سراسر جهان تضمین می کند.
نویسنده مطالب خاطرنشان کرد که AK-47 از قدرت بالایی برخوردار است، حتی یک زره بدن خوب نیز به طور کامل از گلوله شلیک شده از این سلاح نجات نخواهد یافت. علاوه بر این، تفنگ تهاجمی قادر به شلیک گلوله های زره ​​پوش برای از بین بردن سیستم های زرهی سبک است.
در ادامه این مقاله آمده است که این تفنگ تهاجمی، ارزان، بادوام، میزان شکست کم، ایمن و قابل اعتماد، به خوبی با محیط سازگار است. این ویژگی ها باعث شده است که کالاشنکوف یکی از محبوب ترین سلاح های گرم در جهان باشد و به عنوان "پادشاه اتومات و یا سلطان میدان نبرد" شناخته می شود.
پیش از این مشخص شد که تفنگ تهاجمی 5.45 میلی متری AK-12 روسی که بر اساس تجربه عملیات ویژه روسیه در اوکراین نهایی شده بود، در سال 2023 تولید خواهد شد. در ماه جولای، گزارش شد که AK-12 از معیار وزارت دفاع روسیه برای شلیک بدون توقف سه برابر فراتر رفته است. قادر به شلیک 680 مرمی مسلسل بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала