Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به النصر عربستان پیوست

© AFP 2023 / FRANCK FIFEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2022
عضو شوید
النصر از امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو بازیکن تیم ملی پرتغال با باشگاه النصر عربستان قرارداد امضا کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، این قرارداد تا جولای 2025 امضا شد. این بازیکن با شماره هفتم در تیم بازی خواهد کرد.
در بیانیه باشگاه النصر آمده است: "تاریخ در حال ساخته شدن است. این قرارداد نه تنها الهام بخش باشگاه ما برای دستیابی به موفقیت های بزرگ تر است، بلکه الهام بخش لیگ ما، ملت ما و نسل های آینده پسران و دختران است تا بهترین نسخه خودمان باشیم. به کریستیانو به خانه جدید خود خوش آمدید. "
پیش از این، نشریه اسپانیایی مارکا گزارش داده بود که رونالدو تا سال 2030 با النصر قرارداد امضا خواهد کرد که این بازیکن پرتغالی 2.5 سال را به عنوان بازیکن سپری می کند و در پایان دوران حرفه ای خود سفیر عربستان برای ارتقاء خواهد شد. پیشنهاد مشترک با مصر و یونان برای میزبانی جام جهانی 2030. طبق گزارش رسانه ها، رونالدو با احتساب قراردادهای تبلیغاتی، سالانه بیش از 200 میلیون یورو در النصر درآمد خواهد داشت.
رونالدو پنج بار برنده توپ طلا شده است. او در طول دوران حرفه ای خود نماینده پرتغالی "اسپورتینگ"، "منچستریونایتد"، "رئال" اسپانیایی و "یوونتوس" ایتالیایی بود. او پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، سه بار قهرمان انگلیس، دو بار قهرمان اسپانیا و ایتالیا. رونالدو قهرمان اروپا 2016 و لیگ ملت های 2018/19 با پرتغال شد.
در جام جهانی قطر که تیم پرتغالی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد، رونالدو قرارداد خود را با "منچستریونایتد" انگلیسی به هم زد.
ادسون آرانتس دونا سیمنتو  پله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2022
پله فوتبالیست و قهرمان افسانه ای برزیلی درگذشت
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала