- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

حقیقت ترسناک/ پاتریوت اوکراین را از شکست نجات نمی دهد

© AP Photo / Czarek SokolowskiАмериканские военные 7го полка ПВО разворачивают зенитный ракетный комплекс ЗРК Патриот на полигоне в Польше
Американские военные 7го полка ПВО разворачивают зенитный ракетный комплекс ЗРК Патриот на полигоне в Польше - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
عضو شوید
مشاور پیشین رئیس پنتاگون گفت: سامانه‌های پدافند هوایی پاتریوت از شکست اوکراین جلوگیری کرده نمی توانند.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ/دگروال داگلاس مک گرگور، مشاور پیشین رئیس پنتاگون در شبکه Redacted یوتیوب گفت: کیف باید با حقیقت ترسناک سیستم موشکی ضد هوایی پاتریوت (SAM) کنار بیاید - این کیت ها اوکراین را از شکست نجات نمی دهند.
او گفت: "من بر این باورم که این (تحویل سیستم های دفاع هوایی) منجر به تشدید جدی در اوکراین نخواهد شد".
این مجموعه بسیار شکننده و گران است. مک گرگور همچنین تصریح کرد، که این مجموعه بسیار شکننده و گران است و در عین حال عملاً در برابر موشک های کروز و پهپادهای کم پرواز بی فایده است.
Американские военные 7го полка ПВО разворачивают зенитный ракетный комплекс ЗРК Патриот на полигоне в Польше - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
انتقال سامانه دفاع هوایی پاتریوت به اوکراین
مک گرگور توضیح داد: "بیشترین کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که امنیت هدفمند را برای مکان های خاص مانند مقر یا مرکز کنترل فراهم کنند. آنها نمی توانند از کیف یا لووف نگهداری کنند".
مک گرگور گفت، که روسیه تجربه مقابله با چنین مجتمع هایی را دارد، بنابراین دور زدن پاتریوت برای مسکو دشوار نخواهد بود.
سرهنگ تأکید کرد، که "موشک‌های اوکراین سریع‌تر از آن‌که بتوانند حداقل آسیبی به دشمن وارد کنند تمام می‌شود".
مک گرگور در پایان گفت: افزون بر این، پنهان کردن وضعیت فاجعه بار در کیف که بدون توجه به کمک نظامی ناتو در آینده نزدیک شکست خواهد خورد، در غرب دشوارتر می شود".
یادآوری می کنیم، که هفته گذشته ولادیمیر زلنسکی به دعوت جو بایدن به واشنگتن سفر کرد و در آنجا با رئیس کاخ سفید و رهبری کنگره این کشور دیدار کرد. همزمان با سفر او، اعلام بسته جدید 1.85 میلیارد دالری کمک نظامی ایالات متحده به اوکراین بود که از جمله شامل یک باتری از سیستم های دفاع هوایی پاتریوت است.
به نوبه خود، رئیس جمهور ولادیمیر پوتین گفت، که ارتش روسیه می تواند "کلیک کند و پاتریوت" را نابود کند.
از آغاز عملیات ویژه روسیه، ایالات متحده و متحدانش میلیاردها دالر تجهیزات نظامی در اختیار نیروهای مسلح اوکراین قرار داده اند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است، که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала