احمد مسعود: انتقام خون فرمانده خیرخواه را از دشمن زبون خواهیم گرفت

احمد مسعود
احمد مسعود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2022
عضو شوید
رهبر جبهه مقاومت ملی در واکنش به کشته شدن فرمانده این جبهه گفته است، که انتقام خون شهیدان خود را از دشمن زبون خواهیم گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان در واکنش به شهادت فرمانده خیرمحمد خیرخواه و یارانش در برگه رخنامه اش نوشت: به روح شهید فرمانده خیرمحمد اندارابی، یارانش و همه شهدای مقاومت و آزادی درود می‌فرستم.
او در ادامه نوشته است: آنها قهرمانانه در دشوارترین شرایط درفش آزادی را در اهتزاز نگه داشتند و تا آخرین گلوله از آرمان‌های ملت زجرکشیده دفاع کردند تا سرانجام سرفرازانه جام شهادت نوشیدند.
رهبر مقاومت علیه طالبان: آماده هر نوع جنگ هستیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
واکنش احمد مسعود به بسته شدن دروازه‌ دانشگاه‌ها به روی دختران
او با اشاره به آیه از قران افزوده است: به گواهی قرآن، به شهیدان مرده نگویید آنها زنده اند. حقا که راه‌شان، آرمان‌های شان و یاد و خاطره‌‌های‌شان همیشه جاویدان است. ثمره شهادت آنها آزادی یک ملت است.
او با تاکید بر ادامه مبارزه گروه طالبان نوشته است: دشمن زبون بداند که با شهادت دادن‌ها از پا نمی‌اُفتیم و از راهی که انتخاب کرده‌ایم هرگز بر نمی‌گردیم. این راهی‌ست که همه آگاهانه آنرا انتخاب کرده‌ایم و بزرگان خود را در این راه قربانی داده‌ایم. با آنها تعهد کرده‌ایم که راه‌شان ادامه می‌یابد.
او همچنان یکبار دیگر به شهروندان افغانستان از مبارزه اش و آزاد کردن افغانستان از دست گروه طالبان خاطر نشان کرده است: به همه مردم سرزمینم اطمینان می‌دهم که از آرمان‌های‌ تان تا آخرین قطرات خون خود پاسداری می‌کنم و تا آزادی کشور و مردم از سلطه جابرانه و ظالمانه طالبی به مبارزات خود ادامه می‌دهیم. فرزندان شجاع شما هنوز در کوه‌پایه‌ها استوار ایستاده اند و هرروز به صفوف شان افزوده می‌شود.
او در پایان پیامش از انتقام خون شهیدان این جبهه سخن زده و نوشته است: راه شهید جنرال خیرمحمد خیرخواه و همه شهیدان راه آزادی ادامه دارد و خون‌های پاک شان هدر نخواهد رفت. انتقام‌شان را خواهیم گرفت.
یادآوری می کنیم، که در نبردهای پسین در اندراب بیش از 40 تن از جنگجویان گروه طالبان کشته و زخمی و بیش از 20 تن از نیروهای جبهه مقاومت زخمی و شهید شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала