8 اشتباه بزرگ بایدن در 2022

© AFP 2023 / Bay Ismoyo/PoolПрезидент США Джо Байден на саммите G20 в Индонезии
Президент США Джо Байден на саммите G20 в Индонезии  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2022
عضو شوید
مجله آمریکایی نیوزویک گلچینی از بزرگترین اشتباهات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سال 2022 را منتشر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از مجله نیوزویک، رهبر آمریکا در اول مارس در سخنرانی خود درباره عملیات ویژه روسیه در اوکراین، اوکراینی ها و ایرانی ها را اشتباه گرفته بود که "به سرعت ویروسی شد."
در اوایل جولای، بایدن در حالی که در مورد حقوق زنان سخنرانی می کرد، دستورالعمل های فنی را در یک تله پرومتر با صدای بلند خواند. رئیس جمهور ایالات متحده گفت: "به طور قابل توجهی، درصد زنانی که (برای رای دادن و رای دادن) ثبت نام می کنند همیشه بیشتر از درصد مردانی است که ثبت نام می کنند"
اشتباه بعدی در سفر بایدن به عربستان سعودی در اواسط جولای رخ داد، زمانی که رئیس جمهور آمریکا و ولیعهد محمد بن سلمان به جای دست دادن برای احوالپرسی، ضرباتی را مشت به مشت انجام دادند که بعدها "شرم آور" خوانده شد.
در پایان ماه سپتامبر، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد تغذیه و سلامت، با جکی والورسکی، نماینده کنگره تماس گرفت و فراموش کرد که او در یک تصادف رانندگی در ماه اوت جان باخته است.
این روزنامه می نویسد: در اواخر اکتوبر، پس از سخنرانی در پیتسبورگ در حمایت از نامزد دموکرات سناتور، بایدن "به نظر می رسید در تلاش برای ترک صحنه گیج شده بود."
جوزیف بایدن معاون رریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2022
بایدن سعی کرد با یک فیل مرغ مصاحبه کند، ومسخره شد + ویدیو
در همان ماه، رئیس دولت اخطاریه کرد و کامالا هریس معاون رئیس جمهور ایالات متحده را "رئیس جمهور بزرگ" خواند. در عین حال، این اولین بار نیست که بایدن چنین شرطی را مطرح می کند.
در پایان ماه اکتوبر، بایدن تعداد ایالت های ایالات متحده را اشتباه گرفت و معتقد بود که 54 ایالت وجود دارد و نه 50 ایالت، همانطور که در واقع هست.
آخرین اشتباه بایدن که توسط این نشریه ارائه شد، در ماه نوامبر در جریان اجلاس سران آسه آن است، زمانی که رئیس جمهور آمریکا مرتکب "اشتباه فاحش" شد و از نخست وزیر کلمبیا و نه از کامبوج، جایی که نشست در آنجا برگزار شد، برای سازماندهی "تشکر" کرد.
بایدن که امسال 80 ساله شد، مسن ترین رئیس جمهور ایالات متحده در تاریخ شد. او مرتباً در موقعیت های خنده دار قرار می گیرد، مخالفان رهبر آمریکایی دلیل این امر را سن و مشکلات احتمالی سلامتی می دانند.
ترامپ:  بایدن حق ندارد ادعای پیروزی در انتخابات را مطرح کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2022
ترامپ، بایدن بی عقل خواند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала