کی‌ئف به شهر وهم مبدل شده است

© AP Photo / Andrew KravchenkoОтключение электричества в Киеве
Отключение электричества в Киеве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2022
عضو شوید
سوسکین مشاور سابق رئیس جمهور اوکراین از خروج گسترده ساکنان کی‌ئف به دلیل مسکن خبر داده گفت که شهر به محل وحشت و ترس مبدل شده است.
به گزارش اسپوتنیک، اولگ سوسکین، اقتصاددان، مشاور سابق رئیس جمهور اوکراین در کانال یوتیوب خود گفت که کی‌ئف به دلیل خروج گسترده مردمی که مسکن ندارند، به شهر وهم تبدیل می شود.
این کارشناس از اوکراینی ها خواست تا شهرک های بزرگی را که در آن تولیدات متوقف گردیده، فاضلاب، برق و حرارت وجود ندارد، ترک کنند.
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2022
اوربان گفت که رژیم کیف چقدر دوام خواهد آورد
او در پایان گفت: "پالایش و اقتصاد در حال سقوط است، بانک ها به سختی تحمل می کنند. بنابراین، کاهش ارزش پول، تورم در شهرهای وهم معطل نشوید."
قوای مسلح روسیه پس از حمله تروریستی به پل کریمه در 10 اکتوبر که به گفته مسکو، سرویس های مخفی کی‌ئف است، حمله به زیربناهای حیاتی اوکراین را آغاز کرد. تنها برق، صنایع دفاعی، قوماندانی نظامی و امکانات ارتباطی هدف قوای مسلح قرار می گیرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که انفجار پل ها، مقامات اوکراینی را با نفرت انگیزترین گروپ های تروریستی نزدیک می کند و بی پاسخ ماندن چنین جنایات به سادگی غیرممکن است.
روسیه در 24 فبروری عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد تهدید و نسل کشی رژیم کی‌ئف قرار گرفته اند" خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала