کوریائی جنوبی 100 بار به سمت پهپادهای کوریائی شمالی انداخت کرد، اما مؤفق نشد

© AP Photo / Wong Maye-EБеспилотник на военном параде в Пхеньяне, Северная Корея
Беспилотник на военном параде в Пхеньяне, Северная Корея - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2022
عضو شوید
نشریه یونهاپ خبر داده است که کوریائی جنوبی به سمت پهپادهای کوریائی شمالی 100 بار انداخت نمود، اما موفق نشد.
به گزارش اسپوتنیک، یونهاپ نشریه کوریایی جنوبی خبر داد که قوای مسلح کوریایی جنوبی حدود صد گلوله به سمت پنج هواپیمای بدون سرنشین کوریایی شمالی فیر کرد که از سرحد بین کوریایی عبور نمودند، اما موفق نشدند. این مطلب توسط نسخه کوریائی جنوبی یونهاپ نوشته شده است.
Барражирующий дрон-камикадзе ZALA Ланцет на ежегодной презентации концерна Калашников в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
پهپاد انتحاری "لانست" روسی رادار اوکراین را نابود کرد+ ویدئو
به گفته لی سئونگ اوه، سرباز کمیته واحد ستردرستیز قوای مسلح کوریائی جنوبی، در مجموع "تیراندازی هشدار دهنده" به سمت هواپیماهای بدون سرنشین کوریایی شمالی فیر شده است. پس از آن، سئول هواپیمای اکتشافی خود را اعزام کرد تا پهپادهای پرتاب شده کوریایی شمالی که ماموریت نظارتی و کشفی را انجام میدادند تعقیب و ماموریت خاص را انجام دهند.
لی سونگ اوه گفت: "این تحریک آشکار از شمال است که حریم هوایی ما را نقض می کند."
پیش از این، یک هواپیمای تهاجمی KA-1 کوریایی جنوبی در نتیجه تلاش ناموفق برای سرنگونی هواپیماهای بدون سرنشین کوریائی شمالی که در آسمان سئول مشاهده شده بود، سقوط کرد.
پهپادهای کوریایی شمالی صبح روز 26 دسامبر از سرحد بین کوریائی شمالی و کوریایی جنوبی عبور کردند و در پاسخ، سئول هواپیما را اعزام کرد. طبق درخواست اردو، پروازها از میدان های هوایی اینچئون و گیمپو کوریائی جنوبی به حالت تعلیق درآمد.
در 23 دسامبر، کوریائی شمالی نیز یک راکت بالستیک را به سمت بحیره جاپان پرتاب کرد. کشتی های مستقر در منطقه از نزدیک شدن به پرچه های مهمات خودداری کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала