کوریائی جنوبی آلوده به مرض تخریب کننده مغز انسان شده است

© AP Photo / Ahn Young-joonЭкологический активист с пластиковым пакетом во время кампании по празднованию Дня Земли против изменения климата в Сеуле, Южная Корея
Экологический активист с пластиковым пакетом во время кампании по празднованию Дня Земли против изменения климата в Сеуле, Южная Корея - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2022
عضو شوید
به گفته آژانس کنترل و پیشگیری از امراض کوریائی جنوبی اولین مورد آمیب از گونه نگلریا فاولر را کشف کرده است که به مغز انسان حمله می کند.
به گزارش اسپوتنیک، این مرض چهار ماه قبل از بازگشت به کوریائی جنوبی در 10 دسامبر در تایلند بود و در 21 دسامبر پس از بروز علائمی مانند سردردی، تب، استفراغ، اختلال در عملکرد گفتار و موارد دیگر درگذشت. مقامات حفظ الصحه پس از آزمایشات تکمیلی تایید کردند که او به آمیب ناگلریا فاولر آلوده شده است.
کرویائی جنوبی از اولین مورد آمیب ناگلریا فاولر خبر داده است.
بوی عرق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2020
تعریق بدن گویندگی از مرض خطرناک می کند
به گفته آژانس کنترل و پیشگیری از امراض کرویائی جنوبی اولین مورد آمیب از گونه نگلریا فاولر را کشف کرده است که به مغز انسان حمله می کند.
قربانی چهار ماه را در تایلند گذراند و پس از آن در 10 دسامبر به کوریائی جنوبی بازگشت. او 11 روز بعد درگذشت، این مرد سردرد، تب، استفراغ، اختلال در عملکرد گفتار و علائم دیگر داشت.
مقامات حفظ الصحه پس از آزمایشات تکمیلی تایید کردند که او به آمیب ناگلریا فاولر آلوده شده است.
این اولین مورد رسمی در کوریائی جنوبی است. KDCA مسیر دقیق عفونت مرض را بررسی خواهد کرد، اما اشاره می شود که تماس با آب آلوده راه اصلی ابتلا به عفونت است که از طریق بینی وارد بدن شده و به داخل مغز انسان می شود. آمیب می تواند باعث مننژوانسفالیت آمیب اولیه، عفونت مغز شود. علائم عفونت به سرعت ایجاد می شود و عفونت کشنده است، بنابراین تشخیص زودهنگام مرض مهم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала