مدودف: گسترش ناتو، آمادگی برای جنگ با روسیه است

© Sputnik / Ekaterina Shtukinaمدودوف
مدودوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2022
عضو شوید
مدودف تلاش های غرب برای گسترش ناتو را آمادگی برای جنگ با روسیه خواند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت در مقاله ای با عنوان "مردم ما، سرزمین ما، حقیقت ما" در روسیسکایا گازیتا گفت، تلاش برای گسترش ناتو به شرق، آماده سازی برای جنگ با مسکو بود.
اکنون کاملاً واضح است که در روابط کشورهای مستقل و مستقل با جهان آنگلوساکسون در پیکربندی کنونی، نمی توان از اعتماد، امید به نجابت شرکا، وفاداری آنها به کلمه و حتی خود صحبت کرد. اصول به زیبایی بیان شده است.
مدودف درباره صحبت و توافق با غرب گفت: "در حال حاضر ،نه شخصی برای مذاکره، نه موردی و نه دلیلی وجود دارد."
وی خاطرنشان کرد که امروز روسیه و غرب بسیار بیشتر از اینکه روسیه را متحد کند، از هم جدا می کند. به نظر وی سالی که گذشت نقطه عطفی در این زمینه بود و اتفاقاتی که در آن رخ داد، امکان گفت و گوی اعتماد آمیز و محترمانه را از بین برد.
مدودف تاکید کرد که اعمال و کردار رهبران کنونی و سابق غربی در بدبینی آنها قابل توجه است. او سخنان آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان را یادآور شد که توافقات مینسک برای "زمان دادن به اوکراین برای قوی تر شدن" آغاز شد.
معاون رئیس شورای امنیت معتقد است: "یعنی آنها در ابتدا به منظور آماده شدن برای یک جنگ خونین تصور شدند. کاری که نئونازی های کی یف با همدستی کامل یا کمک مستقیم "اروپایی های متمدن" انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد که در آن زمان طرف روسی به شرکای خود اعتماد داشت و انتظار خیانت مستقیم و کار آشکار برای نابودی کشور را از آنها نداشت. مدودف وقایع سال 2010 را یادآور شد، زمانی که به عنوان رئیس جمهور در نشست شورای روسیه و ناتو شرکت کرد.
"اعضای ائتلاف در آن زمان به ما اطمینان دادند که ما تهدیدی برای یکدیگر نیستیم و آماده همکاری با یکدیگر به خاطر امنیت عمومی منطقه یورو آتلانتیک هستیم. گسترش ناتو به سمت شرق و آمادگی برای رویارویی در واقع، نایب رئیس شورای امنیت گفت: برای جنگ، با روسیه یک دقیقه متوقف نشد. جریان های گل آلود بی پایان دروغ های بدبینانه.
به عقیده وی، بحران عمومی اعتماد در کشورهای غربی که سعی در مصادره دارایی های روسیه و اعمال تحریم های جدید با یک ضربه قلم دارند نیز آشکار است.
اگر امریکا تحریمات «دالری» وضع کند، روسیه چگونه عکس العمل نشان خواهد داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2022
مدودوف: سیاست کنونی اروپا ترکیبی از وقاحت وگستاخی است
مدودف تاکید کرد: "برای سال ها، شاید دهه های آینده، ما می توانیم روابط عادی با غرب را فراموش کنیم. این انتخاب ما نیست."
وی افزود که روسیه در عین توسعه روابط با سایر نقاط جهان منتظر "نسل جدیدی از سیاستمداران عاقل" خواهد بود.
مدودف در عین حال به شکست سیاست بین المللی ایالات متحده و متحدانش اشاره کرد.
"رویاهای غرب در مورد جهانی تک قطبی، جایی که فرد می تواند سلطنت کند و اراده خود را دیکته کند، محقق نشده است. علاوه بر این، در شرایط مدرن، غرب به هیچ وجه قادر به ارائه ایده های جدیدی به جهان نیست که بتواند بشریت را به پیش ببرد. معاون شورای امنیت نوشت: حل مشکلات جهانی و تامین امنیت جمعی.
وی افزود: یک فروپاشی ایدئولوژیک و فلسفی جهانی در جهان بینی غربی، مدل آن از نظم جهانی وجود دارد که به ویژه در واقعیت های مدرن قابل توجه است.
تاکتیک جدید آمریکا از دیدگاه سیاستمدار مشهور روس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2022
نظر مدودف درباره امتناع زلنسکی از مذاکره
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала