حراس پارلمان آلمان از ورشکستگی آن کشور

© Sputnikپس از روسیه، این‌بار آلمان در تلاش برگزاری نشست بین‌الافغانی است
پس از روسیه، این‌بار آلمان در تلاش برگزاری نشست بین‌الافغانی است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2022
عضو شوید
بوندستاگ می گوید آلمان در خطر تبدیل شدن به یک کشور ورشکسته است.
به گزارش اسپوتنیک، ولفگانگ کوبیکی، معاون رئیس پارلمان آلمان در مصاحبه با بیلد ام زونتاگ گفت که آلمان به دلیل ناتوانی خود در حل مسئله بحران انرژی و تعدادی از مشکلات دیگر، در خطر تبدیل شدن به یک کشور ورشکسته و ناکارآمد است.
او در مصاحبه‌ای که روز شنبه منتشر شد، تاکید کرد: "اگر به همین روحیه ادامه دهیم، اگر بخواهیم سال‌ها کمک‌های انرژی بپردازیم، ما را تهدید می‌کند، البته نه سوسیالیسم دولتی، بلکه با ورشکستگی دولتی."این سیاستمدار معتقد است: یکصد و ده میلیارد یورو که پس از "عدم تمایل یا عدم امکان" دریافت منابع انرژی از روسیه علاوه بر آن صرف واردات انرژی و منابع انرژی خواهد شد، در سایر زمینه ها کم خواهد بود و "این پول را نمی توان با کمک، چاپ و پوشش داد.
در عین حال، دولت ائتلافی که در چنین وضعیتی قرار دارد، از تولید انرژی هسته ای و گاز خودداری می کند که این سیاست خشمگین کننده است.
وی افزود: "بسیاری از مردم این تصور را دارند که آلمان در مسیر یک وضعیت ناکارآمدبرای زیرساخت ها، مدیریت، قیمت انرژی و ناتوانی بوندستاک در محافظت از کشور است - ما باید اکنون اقدامات متقابل انجام دهیم، در غیر این صورت اوضاع بسیار بد پیش خواهد رفت."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала