حادثات ترافیکی پی‌هم در شاهراه‌ء امریکا

© Photo / Ohio State Highway PatrolМесто массового ДТП на заснеженном шоссе в Огайо, США
Место массового ДТП на заснеженном шоссе в Огайо, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2022
عضو شوید
حدود 50 موتر در شاهراه‌ء پوشیده از برف در امریکا با هم برخورد کردند.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته پلیس محلی، نزدیک به 50 وسیله نقلیه در یک شاهراه پوشیده از برف در اوهایو، ایالات متحده با هم برخورد کردند و چهار نفر کشته شدند.
سازمان‌های مجری قانون این حادثه را به یک "طوفان زمستانی" نسبت می‌دهند که سرمای شدید، بارش برف، بادهای شدید و یخ سیاه را در بیشتر مناطق ایالات متحده به همراه داشت.
پولیس ترافیک ایالتی در تویتر نوشت: "کارمندان در محل چهار قربانی را تایید کردند... حداقل 46 وسیله نقلیه درگیر شدند. پولیس از رانندگان خواسته است تا در صورت عدم نیاز جدی از جاده ها دوری کنند.
در کانزاس و کنتاکی، سه نفر در تصادفات رانندگی ناشی از "طوفان زمستانی"، در ویسکانسین، تنسی و میسوری - هر کدام یک نفر - جان خود را از دست دادند. در ایالت نیویورک دو نفر به دلیل اینکه داکتران بنابر جاده های برفی و یخ زده نتوانستند به موقع خود را برسانند جان خود را از دست دادند. بیش از 1800 پرواز روز شنبه لغو شد.
سخت ترین وضعیت در میدان هوایی های دیترویت، چیکاگو، مینیاپولیس و دنور ایجاد شده است. بر اساس منبع اینترنتی نظارت poweroutage.us، بیش از 1.7 میلیون مصرف کننده - خانوارها و شرکت ها - در ایالات متحده بدون برق ماندند، بیشتر از همه در امتداد سواحل اقیانوس اطلس،از فلوریدا الی مین.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала