اسامی دست اندر کاران پروژه های بیولوژیکی نظامی امریکا در اوکراین منتشر شد

© Sputnik / Denis Aslanov  /  مراجعه به بانک تصاویر Лаборатория имени Ричарда Лугара в Грузии
Лаборатория имени Ричарда Лугара в Грузии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2022
عضو شوید
وزارت دفاع اسامی شرکت کنندگان کلیدی جدید در پروژه های بیولوژیکی نظامی ایالات متحده در اوکراین فاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه شرکت کنندگان رده بالای جدیدی را در برنامه بیولوژیکی نظامی در اوکراین معرفی کرد.
اسامی آنها در جلسه توجیهی توسط ژنرال ایگور کریلوف، رئیس نیروهای حفاظت تشعشعی، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه اعلام شد.
"پیش از این، ما مطالبی را ارائه کردیم که تایید کننده مشارکت هانتر بایدن و بنیاد روزمونت سنکا او و همچنین سایر ساختارهای تحت کنترل حزب دموکرات ایالات متحده در تامین مالی پیمانکاران اصلی پنتاگون فعال در اوکراین بود. نشان داده شد که چقدر عمیقاً پسر رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، هانتر بایدن، در تامین مالی متابیوتا تحت کنترل وزارت دفاع ایالات متحده مشارکت دارد.
جنرال تاکید کرد در عین حال، برخی از شرکت کنندگان در پروژه های بسته هنوز در سایه هستند، اگرچه آنها چهره های کلیدی در برنامه بیولوژیکی نظامی اوکراین هستند.
از جمله، کنت مایرز، مدیر سابق DTRA، معاون اجرایی صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر تحت کنترل سیا (In-Q-Tel Tara O'Toole)، رئیس سابق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، توماس فریدن، مدیر سابق مؤسسه ملی. فرانسیس کالینز، مدیر اجرایی مؤسسه یادبود باتل، جفری وادسورث، پژوهشگر ارشد و رئیس بخش تحقیقات بین‌المللی، توسعه و پزشکی در فایزر، و بسیاری دیگر، سمت مدیر اجرایی مؤسسه یادبود باتل را بر عهده داشت.
او توضیح داد که همه آنها به نحوی از پروژه‌های بیولوژیکی پنتاگون سود می‌برند و با حزب دموکرات ایالات متحده مرتبط هستند که رهبران آن به‌عنوان الهام‌بخش تحقیقات بیولوژیکی نظامی و مبدع طرح‌های پولشویی مخفیانه در راستای منافع یک گروه محدود عمل می‌کنند.
کریلوف نتیجه گرفت که این افراد هستند که باید پرسید که چرا بودجه مالیات دهندگان صرف تحقیقات بیولوژیکی نظامی غیرقانونی در اوکراین و سایر کشورهای جهان می شود.
همانطور که از اسلایدهای جلسه توجیهی در زیر آمده است، ما در مورد مایکل دولستن، محقق ارشد فایزر و رئیس تحقیقات بین المللی صحبت می کنیم. علاوه بر این، متخصص پزشکی نظامی آنتونی مک کوئین (فرمانده تاسیسات فورت دیتریک، جایی که تحقیقات بیولوژیکی به نفع پنتاگون انجام می شود و فرماندهی پروژه های طبی و پیشرفت های ارتش ایالات متحده در آن قرار دارد) در این لیست قرار دارد.
Президент РФ Владимир Путин выступает перед работниками космодрома Восточный в сборочном цехе ракеты-носителя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
پوتین: در اوکراین تحت کنترل آمریکا اجزای سلاح های بیولوژیکی ایجاد شده است
با توجه به مواد، کنت مایرز طرحی را برای ایجاد شبکه ای از آزمایشگاه های بیولوژیکی در قلمرو کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق توسعه و اجرا کرد. تارا اوتول فیلمنامه Exercise Dark Winter را در سال 2001 برای شبیه سازی یک حمله تروریستی با استفاده از سلاح های بیولوژیکی نوشت. توماس فریدن در سال 2014 درگیر مطالعه شیوع ابولا در غرب آفریقا بود. فرانسیس کالینز نظرات دانشمندان در مورد منشاء مصنوعی COVID-19 را سرکوب کرد.
مؤسسه یادبود Battelle خدمات مشاوره ای را به پنتاگون در مورد ایجاد آزمایشگاه های زیستی در فضای پس از شوروی ارائه کرد. بخش فورت دیتریک این شرکت در تحقیقات بیولوژیکی برای پنتاگون شرکت داشت. مایکل دولستن مسئول چرخه کامل تولید داروها از جمله واکسن کرونا است. فرماندهی تحقیقات و توسعه پزشکی ارتش ایالات متحده آزمایش‌های مخفی غیراخلاقی را روی حیوانات انجام داد و در سال 2020 تأثیر سلاح‌ها بر روی آنها را مطالعه کرد.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) یک سازمان بهداشت عمومی در وزارت بهداشت ایالات متحده است. مؤسسه ملی بهداشت (NIH) بخشی از وزارت بهداشت ایالات متحده، مرکز اصلی دولت ایالات متحده است که مسئول تحقیقات در زمینه سلامت و زیست پزشکی است.
Ammonia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
کی یف از شروع مجدد تامین آمونیاک روسی جلوگیری می کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала