پوتین: فراهم سازی جنگ افزارها وظیفه اصلی شرکت های صنایع دفاعی است

© Sputnik / Vladimir Gerdo/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на заседании Государственного Совета по вопросам реализации молодёжной политики в современных условиях
Президент РФ Владимир Путин на заседании Государственного Совета по вопросам реализации молодёжной политики в современных условиях - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه فراهم سازی سریع قطعات با جنگ افزارها را وظیفه اصلی شرکت های صنایع دفاعی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشستی برای پاسخگویی به نیازهای نیروهای مسلح درگیر در عملیات ویژه ای این کشور گفت: مهمترین وظیفه شرکت های دفاعی این است که همه ای یگان ها و واحدهای پیشرفته را با جنگ افزارها فراهم کنند.
پوتین گفت: "مهم‌ترین و کلیدی‌ترین وظیفه شرکت‌های مجتمع نظامی-صنعتی این است، که یگان‌های پیشرفته خود را با همه ای جنگ افزارها، تجهیزات، مهمات و تجهیزات مورد نیاز و با حجم و کیفیت مورد نیاز در مدت زمان کوتاه در اختیار واحدهای پیشرفته خود قرار دهند".
Испытательные стрельбы гиперзвуковой крылатой ракеты Циркон с фрегата Адмирал Флота Советского Союза Горшков из акватории Белого моря - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
پوتین: ناو "آدمیرال گورشکوف" به زودی وارد خدمت رزمی می شود
پوتین خاطرنشان کرد، که بهبود ویژگی های جنگ افزارها و تجهیزات پرسنل نظامی با در نظر گرفتن تجربه رزمی به دست آمده مهم است.
وی، ارائه بازخورد به شرکت های دفاعی از واحدهای شرکت کننده در عملیات ویژه حفاظت از دونباس را موضوعی بسیار مهم خواند.
وی افزود: تاکید می کنم که چنین مکانیزمی برای تبادل اطلاعات برای بهبود کیفیت محصولات نظامی عرضه شده برای یک عملیات نظامی ویژه باید دائمی و تا حد امکان موثر باشد. رئیس جمهور روسیه افزود: خوب، این رویه از مدت ها پیش برقرار بوده است، از جمله در استفاده از جنگ افزار های ما در مبارزه با گروه های تروریستی در سوریه.
یادآوری می کنیم، که پوتین روز جمعه وارد تولا شد و در آنجا با کار کارخانه موتر سازی شچگلوفسکی وال که خودروهای جنگی برای مجتمع های پانتسیر-اس و پانسیر-اس 1 و همچنین سیستم راکتی ضد تانک کورنت-ای ام بر اساس یک موتر "ببر" تولید می کند آشنا شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала