کلوپ ویدیو

ولادیمیر پوتین از تانک زرهی در شهر توله دیدن کرد + ویدیو

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время совместного заявления с президентом Белоруссии Александром Лукашенко по итогам российско-белорусских переговоров
Президент РФ Владимир Путин во время совместного заявления с президентом Белоруссии Александром Лукашенко по итогам российско-белорусских переговоров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه از دفتر طراحی سیستم های امروزی ترین جنگ افزارهای با دقت بالا بازدید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در یک سفر کاری به منطقه توله سفر کرد و در آنجا از دفتر طراحی ابزار شیپونووا بازدید کرد.
در این بازدید رئیس جمهور روسیه از ساخت تانک های زرهی دیدن کرد، که قرار است این تانک های زرهی در آینده نزدیک در عملیات ویژه نظامی در اوکراین به کار گرفته شود.
شیپونووا یکی از سازمان های پیشرو طراحی مجتمع دفاعی روسیه است که تیم آن بیش از 160 نوع جنگ افزار و تجهیزات نظامی را توسعه داده است، در تولید انبوه تسلط یافته و در خدمت ارتش روسیه قرار داده است. در حال حاضر، این شرکت یک مرکز پژوهشی و تولید قدرتمند است که سیستم هایی از مدرن ترین جنگ افزار های با دقت بالا را می سازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала