2.9 میلیون اوکراینی به روسیه پناه آوردند

© AFP 2023 / Peter LazarУкраинские беженцы на железнодорожной станции в Словакии
Украинские беженцы на железнодорожной станции в Словакии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
عضو شوید
استاتیستا: بیشترین تعداد اوکراینی ها از زمان آغاز درگیری به روسیه مهاجرت کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، بیشترین تعداد اوکراینی هایی که پس از شروع درگیری به روسیه مهاجرت کردند - تقریباً 2.9 میلیون نفر که به طور قابل توجهی بیشتر از پولند و آلمان است، از داده های جمع آوری آمار آلمانی Statista به دست می آید.
جمع آوری داده ها را در مورد تعداد پناهندگان اوکراینی که در اروپا و آسیا ثبت شده اند منتشر کرد. اطلاعات از فبروری تا 13 دسامبر جمع آوری شد.
بنابراین، طبق آمار، اکثر اوکراینی ها در این مدت به روسیه رفتند، پولند در رتبه دوم قرار دارد.
در بیانیه سایت استاتیستا آمده است: "تقریباً 2.9 میلیون پناهنده از اوکراین... تا 3 اکتوبر 2022 در روسیه ثبت شده‌اند. علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، بیش از 1.5 میلیون نفر تا 6 دسامبر 2022 به پولند گریخته‌اند".
علاوه بر روسیه و پولند، اوکراینی ها به آلمان (کمی بیش از 1 میلیون تا 22 نوامبر)، جمهوری چک (467 هزار تا 6 دسامبر)، ایتالیا (173 هزار تا 6 دسامبر) و تعدادی دیگر کشور های اروپایی مهاجرت کردند.
تجمیع کننده همچنین داده های مربوط به عبور از مرز اوکراین را از فبروری تا 13 دسامبر منتشر می کند. بر اساس این داده ها، اکثر مردم اوکراین را به مقصد پولند ترک کردند - 8.2 میلیون نفر، در همان زمان، بیش از 6 میلیون نفر پولند را به مقصد اوکراین ترک کردند.
پیش از این، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل گزارش داده بود که تا 30 آگوست، بیش از 2.4 میلیون پناهنده اوکراینی به روسیه، بیش از 1.3 میلیون نفر در پولند، بیش از 971 هزار نفر در آلمان و بیش از 423 هزار نفر در جمهوری چک وارد شده اند.
Беженцы из Харькова в Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2022
در پولند زنگ خطر افزایش امراض انتانی منتقل شده توسط پناهجویان اوکراینی، به صدا درآمد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала