سفر زلنسکی به امریکا می تواند زنگ خطر برای غرب باشد

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
عضو شوید
روزنامه The Telegraph می نویسد که سفر ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین به ایالات متحده امریکا ممکن است نشان دهنده این باشد که غرب در حال "فروپاشی" بوده و شروع به بازنگری در سیاست خود برای حمایت از اوکراین نموده است.
به گزارش اسپوتنیک، هامیش دی برتون گوردون، مقاله نویس این روزنامه معتقد است که دیدار زلنسکی می تواند زنگ خطری برای غرب باشد.
وی می نویسد: "اگر اتحاد غرب شروع به فروپاشی نمی کرد، رهبر اوکراین لزومی به ترک کشور محاصره شده خود نمی دید.
وی همچنین خاطرنشان کرد که از کی‌یف، سفر زلنسکی به واشنگتن می تواند به معنای "نگرانی واقعی رهبری اوکراین" از وضعیت فعلی باشد.
اناتولی انتونوف معاون وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
زلنسکی و رهبران امریکا صلح نمی خواهند
به گفته تحلیلگر انگلیسی، ایالات متحده و ناتو با دعوت از زلنسکی توانایی خود را برای "تسلط بر رویدادها" نشان دادند.
در پایان، دی برتون گوردون تأکید کرد که سفر رئیس جمهور اوکراین به نفع کی‌یف نیست.
وی در پایان نوشت: "زلنسکی نباید با کاسه برای دریافت کمک های مالی به غرب می آمد - باید برعکس می شد. اوکراین، در واقع، شهرت قوای مسلح را که زمانی از آن می ترسیدند، از بین برد."
زلنسکی روز چهارشنبه برای گفتگو با رئیس جمهور امریکا به واشنگتن رفت. در روز مذاکرات، واشنگتن اعطای بسته کمکی جدید به اوکراین را اعلام کرد که از جمله شامل 500 مهمات توپخانه 155 میلی متری با دقت بالا، 37 ماشین زرهدار کوگار، مین، چندین هزار بمب دستی و سلاح سبک، دوربین ها و دستگاه دید در شب، واسکت زرهی، وسایل ارتباطات ماهواره ای و سایر تجهیزات است.
ایالات متحده و متحدانش در ناتو در شرایط اجرای عملیات ویژه روسیه در اوکراین، از کی‌یف با تحویل تسلیحات حمایت می کنند و این برنامه ها ده ها میلیارد دالر هزینه دارد. مسکو به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و محموله های تسلیحات به یک هدف قانونی برای قوای مسلح روسیه تبدیل می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала